همایش طلایه داران اسکان آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش به دنبال انتفاع از اسکان فرهنگیان نیست. ایجاد شادی و شعف در جامعه ی فرهنگیان برای ما افتخار است.

کد مطلب: ۹۰۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش طلایه داران اسکان آموزش و پرورش شهر تهران

بهارلو در این همایش، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی در ستاد، مناطق و مدارس، بر میزبانی خوب و پسندیده از میهمانان و مسافران نوروزی تاکید نمود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به بررسی مسایل بهداشتی، ایمنی و زیباسازی محیط در فرآیند آماده سازی مراکز دائم و موقت اسکان نوروزی فرهنگیان تصریح نمود و افزود: توجیه و در عین حال آموزش نیروهای سرایدار و خدماتی این مدارس بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی بر ایجاد احساس رضایتمندی در میهمانان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش به دنبال انتفاع از اسکان فرهنگیان نیست. ایجاد شادی و شعف در جامعه ی فرهنگیان برای ما افتخار است.

بهارلو اضافه کرد: در نوروز 98 تعداد 121 مدرسه با 1274 کلاس در قالب اسکان موقت و 15 مرکز دائم رفاهی با ظرفیت 295 اتاق و 1025 تخت ، میزبان همکاران فرهنگی از اقصی نقاط میهن اسلامی خواهیم بود. همچنین هماهنگی های لازمه با نهادها و دستگاه های مرتبط از قبیل فرمانداری ، اورژانس ، آتش نشانی، شهرداری ، نیروی انتظامی و سازمان جهانگردی و گردشگری طی مکاتباتی انجام شده است.

در ابتدای این مراسم طالبی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته افزود: در نوروز 97 میزبان بیش از 108.000 نفر روز میهمان فرهنگی بودیم و اقدامات لازم برای تمهید مقدمات نوروز 98 صورت پذیرفته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات کلیه اعضای ستاد مرکزی، مناطق و سرایداران مدارس ، توصیه به افزایش خدمات در جهت رفاه بیشتر میهمانان فرهنگی نمود و اضافه کرد: نیروهای مشغول به ارائه خدمت در ستاد و پایگاه ها و به خصوص سرایداران مدارس شامل طرح ،از جمله افرادی هستند که ارزشمندترین زمان تعطیلات نوروزی خود و خانواده شان را در خدمت به همکاران میهمان شان صرف می کنند و لازم است که ما بعد از پایان تعطیلات به نحو مطلوبی از زحمات آنها تقدیر و تشکر نماییم.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر آنکه بیشترین تلاش مجموعه ستاد اسکان بر آن است که با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود ، بهترین خدمت را به همکاران ارائه دهند گفت: با همت و تلاش های انجام شده در سطح مناطق و مراکز اسکان در سنوات گذشته کارنامه نسبتاً خوبی در این حوزه داشتیم و فضای آرام و با نشاطی در ستاد اسکان جاری بوده است. امسال نیز با آمادگی به استقبال بهار و میهمانان فرهنگی خواهیم رفت و با بازدیدهای منظم و دوره ای از محل های اسکان ضمن نظارت کامل بر چگونگی اجرا، نسبت به اصلاح نواقص و رفع مشکلات اقدام خواهیم نمود.

وی ضمن نمایش کلیپی از فعالیت های ادارات آموزش و پرورش تهران در سال قبل، تاکید بر داشتن برخورد مناسب و روی خوش گفت: شاهد رشد ۶ تا ۲۳ درصدی پذیرش میهمانان نوروزی در تهران می باشیم و تهران شهر مقصد برای مسافرت ها شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار