شهردار تهران: تجهیزات خط ۷ در سرفاصله ها مشکلی ندارد

شهردار تهران گفته است که تجهیزات خط ۷ درسر فاصله‌ها مشکلی ندارد.

کد مطلب: ۹۰۱۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تهران: تجهیزات خط ۷ در سرفاصله ها مشکلی ندارد

پیروز حناچی در حاشیه مراسم افتتاح سه ایستگاه از خط هفت مترو و در جمع خبرنگاران در خصوص ایمنی این خط گفت: اکنون سرفاصله‌ها در خط هفت ۱۵ دقیقه است و قصد داریم که آن را تا ۱۰ دقیقه کاهش دهیم. تجهیزات این خط در این سرفاصله هیچ مشکلی ندارد. ضمناً طبق تعهد پیمانکار قرار شده بقیه کار در این پروژه تا اردیبهشت ماه انجام شود.

شهردار تهران افزود: ایستگاه‌های میانی این مسیر مثل تونل‌های عمودی عمل خواهند کرد و سیستم تهویه هم تست شده و عملکرد مناسبی دارد.

حناچی در خصوص برج‌باغ‌ها گفت: ما صد هکتار از باغات تهران را از دست داده‌ایم و این در حالی است که در طرح تفصیلی و جامع اینها به عنوان باغ مطرح شده بودند. به هر حال وقتی یک قطار را متوقف می‌کنیم خط ترمزی دارد و ۶۲ پرونده برج باغ که مجوز گرفتند هم در واقع همین خط ترمز بود. مالکان این ۶۲ باغ پول پرداخت کرده بودندد یا باید پول آنها برگردانده می‌شد یا از شیوه‌های حقوقی استفاده می‌کردیم که این کار مشکلی بود.

حناچی همچنین در خصوص هیئت مدیره یک بانک خصوصی متعلق به کلان شهرها گفت: اعضای هیئت مدیره این بانک پیشنهاد شده‌اند و بقیه کار با بانک مرکزی است وقتی هیئت مدیره مشخص شود مدیرعامل هم تعیین می‌شود اما تا آن زمان مدیرعامل فعلی با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی در خصوص تسهیلات از یک بانک خصوصی متعلق به کلان شهرها نیز گفت: دریافت تسهیلات از این مستلزم نداشتن بدهی است و یکی از دلایل اینکه شهرداری نمی‌تواند از تسهیلات این بانک استفاده کند هم همین است که به این بانک بدهکار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار