معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان اعلام کرد:

هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در خوان ششم

سمنان (پانا) - آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در بهار 98 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در خوان ششم

علیرضا حاج قاسمی از برگزاری آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در بخش خلاقیت دانش آموزی ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم و ششمین جشنواره ابتکارات مدرسه ای ویژه همکاران و تمامی مدارس استان سمنان خبر داد.

وی گفت: ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، معرفی الگوهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و مراقبت به کودکان و نوجوان از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر از جمله موضوعاتی است که در هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم به آن پرداخته می شود.

وی افزود: ارائه آثار با رویکرد دینی و اسلامی، شامل احادیث، حکایات، پندها و درس‌ها در مورد شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر، از الویت و امتیاز برخوردار می باشد.

حاج قاسمی خاطرنشان کرد: ایده پردازی، مقاله (تألیفی، گردآوری و ترجمه)، فیلم (داستانی، پویانمایی)، روزنامه دیواری، عکس، نقاشی و نرم‌افزار و چند رسانه‌ای از مهم ترین بخش‌های این جشنواره برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم است. همچنین دانش‌آموزان دوره ابتدایی در قالب‌ نقاشی و انشاء نویسی (با موضوع چگونه در برابر آسیب های اجتماعی از خود مراقبت کنم؟) در این جشنواره به رقابت پرداخته اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت در خاتمه افزود: در بخش‌های ایده‌پردازی و مقاله نویسی والدین دانش‌آموزان کلیه دوره‌های تحصیلی و همکاران فرهنگی و ستادی و در بخش ابتکارات مدرسه ای تمامی فرهنگیان و مدارس و اعضای ستادی استان با هم رقابت می کنند.

گفتنی است: مرحله شهرستانی این جشنواره در تمامی شهرستان ها و مناطق استان در حال برگزاری است و اختتامیه استانی این جشنواره در بهار 1398 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار