تجلیل از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - با حضور رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس ناحیه یک ری در سالن نجم خاورمیانه شهرری تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۰۱۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس ناحیه یک ری

در این ضیافت ناهار که در راستای تجلیل از کادر پرورشی و تربیتی مدارس منطقه تدارک دیده شده بود بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری ضمن خوشامدگویی به میهمانان و تشکر از زحمات کلیه همکاران این بخش گفت: فعالیت‌های پرورشی در نهادینه‌سازی تربیت دینی و اخلاقی اجتماعی دانش‌آموزان نقش اثرگذاری دارد.

نصیری وظیفه امور تربیتی مدارس را آماده کردن انسان‌های خوب برای داشتن زندگی سالم در آینده دانست و ادامه داد: نگاه مدیران مدارس به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی باید تخصصی، دینی و تربیتی باشد و با اجتناب از برنامه‌های سلیقه‌ای بدون اثر زمینه‌ی مشارکت فکری همه‌ی سطوح مدرسه را تسهیل و در راستای کیفیت‌بخشی برنامه‌های پرورشی تلاش کنند.

در ابتدای این مراسم نیز رحمت‌اله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره با تشکر از زحمات همکاران پرورشی گفت: تربیت مساوی با شخصیت انسان است و جدا شدنی نیست و آموزش و پرورش زیربنای رشد و تکامل انسان ها است؛ از این‌رو تلاش همکاران در راستای تربیت نسل آینده کاری خطیر و ستودنی است.

قاسمی‌پور سپس به ارائه گزارشی از فعالیت بخش‌های مختلف پرورشی منطقه پرداخت و کسب رتبه‌های برتر در بسیاری از این حوزه‌ها را نشانه تلاش و زحمت شبانه‌روزی همکاران خود دانست.

این برنامه با اجرای سرود توسط گروه کرال فرهنگیان منطقه همراه بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار