امام جمعه شهرری: اجرای عدالت موجب توسعه کشور در تمامی عرصه ها می شود

شهرری (پانا) - امام جمعه شهرری با بیان اینکه اجرای عدالت موجب توسعه کشور در تمامی عرصه ها می شود، گفت: مسئولان رضایت عموم مردم در اجرای عدالت و حق خواهی را جلب کنند.

کد مطلب: ۹۰۱۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری:  اجرای عدالت موجب توسعه کشور در تمامی عرصه ها می شود

حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم با بیان اینکه حضرت علی(ع) بزرگترین الگوی اجرای عدالت به شمار می‌رود، اظهار داشت: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند و خواسته مردم را در عدالت به ویژه قانون را برآورده کنند.
امام جمعه شهرری یادآور شد: اجرای عدالت موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و آنها را از رسیدن به اهداف و خواسته‌هایشان باز می دارد.
او با بیان اینکه اجرای عدالت موجب توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها می شود، گفت: عدالت‌محوری در کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهوری به عراق اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به عراق نماد پیروزی انقلاب و حاصل رشادت های شهیدان است.
او اظهار داشت: این سفر دستاوردهای مهمی را به همراه داشته و اتحاد و همدلی ملت ایران و عراق را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار