سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهران

تهران (پانا) - گفتگوی سیاسی با چهره های نام آشنای دنیای سیاست، در یک فضای صمیمی با حال و هوای عیدانه از رادیو تهران پخش می شود.

کد مطلب: ۹۰۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، مهدی زال زاده تهیه کننده برنامه «بوستان گفتگو»در تشریح جزییات این برنامه گفت: رادیو تهران با محوریت چهره های خبرساز سال 97 شانزده برنامه 30 دقیقه ای با عنوان بوستان گفتگو را برای پخش در ایام نوروز طراحی و تولید کرده است.

تهیه کننده بوستان گفتگو با اشاره به چهره هایی که در این برنامه با آنها گفتگو می شود، گفت: در این برنامه با شخصیتهای شناخته شده سیاسی که در سال گذشته در کانون اخبار و رویداد های سیاسی قرار داشته اند گفتگو می شود. برخی از این چهره ها عبارتند از: آیت الله احمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آقایان حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز محمد رضا باهنرنماینده سابق مجلس و علی ربیعی وزیر سابق تعان کار و تامین اجتماعی همچنین سفرای کشورهای روسیه، چین و شماری دیگر از چهره های نام آشنای سیاسی از جمله میهمانان بوستان گفتگو در رادیو تهران هستند.

زال زاده تهیه کننده بوستان گفتگو در گروه سیاسی رادیو تهران درباره برخی از محورهای گفت و گو هم افزود: سیاست و محله محوری در تهران، افراط و تفریط در مواضع چهره های سیاسی، حاشیه های خبرساز چهره های سیاسی، رمزگشایی از شایعات و ابهامات مطرح پیرامون زندگی سیاسی فعالان سیاسی همه و همه با یک گفت و گوی چالشی در بوستان گفتگو گره خواهد خورد و سرانجام با تفال به دیوان حضرت حافظ به پایان می رسد.

مهدی زال زاده در پایان با اشاره به اینکه بوستان گفت و گو در گروه سیاسی رادیو تهران تولید شده به معرفی عوامل این برنامه پرداخت: سید حسین حسینی کارشناس اجرای این برنامه را به عهده دارد. دکتر خوشرو زاده، دکتر قادری و دکتر کریمی اتاق فکر و طراح سوال این برنامه هستند.حامد خادم مسئول هماهنگی و مجتبی مرادی صدابردار گروه تولید بوستان گفتگو می باشند.

لازم به ذکر است؛ کنداکتور پخش بوستان گفتگو از رادیو تهران، یکم تا شانزدهم فروردین ماه، ساعت 15 و تکرار آن 23 و 2 بامداد، روی موج اف ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار