دومین فستیوال بازی‌های هدفمند دوره ابتدایی در بیرجند

بیرجند (پانا) ـ در ادامه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ، دومین فستیوال بازی‌های هدفمند دوره ابتدایی برای دومین سال متوالی در خراسان جنوبی در دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول شهرستان بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۱۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین فستیوال بازی‌های هدفمند دوره ابتدایی در بیرجند

پوراندخت عباسپور اسفدن ، دبیر اجرایی دومین فستیوال بازی های هدفمند دوره ابتدایی بیرجند درگفتگوباخبرنگارپانا گفت: دومین فستیوال بازی‌های هدفمند دوره ابتدایی در دبستان پسرانه علامه حلی 1 دوره اول شهرستان بیرجند با حضور 80 دانش آموز پایه اول و معلمان آنها برگزار شد.


او افزود : تقویت مهارت‌های جسمی و حرکتی، تقویت مهارت‌های تحولی و ارتباط بهتر کودکان با یکدیگر از جمله اهداف برگزاری این فستیوال است.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از دانش‌آموزان در این سن مهارت‌های آن‌ها ضعیف است و نیاز به تقویت این مهارت‌ها دارند، تصمیم گرفته شد تا یک‌سری بازی هدفمند برای آنها برگزار کنیم.


عباسپور اسفدن ادامه داد : در گذشته در مهد کودک‌ها برای پیشگیری از اختلالات یادگیری بازی‌های هدفمند اجرا می‌شد اما بنا به اهمیت دوره ابتدایی این بازی ها برای دومین ‌بار در سطح دبستانها برگزار شد و امسال دبستان علامه حلی 1دوره اول به عنوان مجری این جشنواره انتخاب گردید.


دبیراجرایی دومین فستیوال بازی های هدفمند دوره ابتدایی بیرجند اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از افسردگی نشأت می‌گیرد لذا تلاش کردیم تا با اجرای این فستیوال در دبستان‌ها نیز شادی و نشاط زیاد شود.


او با بیان اینکه در این فستیوال دانش‌آموزان خود بازی‌ها را انجام می‌دهند، اذعان کرد: این فستیوال با همکاری آقای آقایی از مشاوران برجسته استان و مساعدت آقای علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول و استقبال خوب معلمان برگزار شد.


عباسپور اسفدن خاطرنشان کرد: در مجموع برای این فستیوال‌ 40 بازی طراحی شده که در اولین مرحله اجرای دومین فستیوال بازی های هدفمند ، پنج بازی در دبستان پسرانه علامه حلی 1 دوره اول انجام شد و این فستیوال هر ماه با اجرای متفاوت در این آموزشگاه و سایر مدارس بیرجند برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار