درخشش سربازان جوان شیروانی درجشنواره کشوری حضرت علی اکبر(ع)

شیروان(پانا)- دو تن از سربازان جوان شیروانی در جشنواره کشوری حضرت علی اکبر(ع) که در استان هرمزگان برگزار گردید خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۹۰۱۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش سربازان جوان شیروانی درجشنواره کشوری حضرت علی اکبر(ع)

این جشنواره در 5 بخش با عناوین سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی، سرباز، ایثارگری و فداکاری (شهید و جانباز)، سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته، سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، سرباز، خلاقیت و ابتکار برگزار گردید.

در بخش سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، از سرباز جوان هادی اسماعیل زاده از آموزشگاه رزمی مقدماتی شهید هاشمی نژاد به جهت حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، کسب مدرک عالی حفظ نهج البلاغه و 3 رتبه برتر کشوری و بیش از یکصد رتبه برتر استانی، شهرستانی و منطقه ای، و به عنوان سرگروه شجره طیبه صالحین و مربی جلسات قرآنی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در بخش سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته نیز از سرباز جوان حسن رحیم پور از همین آموزشگاه به جهت انجام پروژه های مهندسی در آموزشگاه با صرفه جویی قابل توجه، انجام پروژه های دکوراسیون داخلی برای واحد بهداشت، دژبانی و آسایشگاه، انجام پروژه های بهداشتی برای حسینیه آموزشگاه تجلیل به عمل آمد.

در این جشنواره از 10 سرباز جوان در بخش های مختلف یاد شده از سراسر کشور با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار