فرماندار مهدی‌شهر:

پروژه‌های عمرانی مهدی‌شهر در ایام نوروز تعطیل شوند

سمنان (پانا) - فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه خدمت رسانی به مسافران وظیفه تک تک مردم و مسئولان است، گفت: برای ارتقاء خدمت‌رسانی و زیباسازی منظر شهری تمام عملیات عمرانی در نوروز تعطیل شود.

کد مطلب: ۹۰۱۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های عمرانی مهدی‌شهر در ایام نوروز تعطیل شوند

حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر در نشست شورای اداری شهرستان به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها می‌بایست مصوبات شورای ترافیک و مصوبات خدمات سفر را در آستانه نوروز به منزله دستور اداری بدانند، ابراز داشت: مهدی‌شهر به عنوان شهرستان هدف گردشگری در استان مطرح است که باید در تمامی ابعاد خدمات شایسته را به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه کند و این وظیفه تک‌تک مردم و مسولان محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه خلق‌وخو و مهمان‌نوازی مردم می‌تواند حکم بالاترین تبلیغات برای گردشگر پذیری شهرستان باشد، اضافه کرد: مسافر ایام نوروز می‌بایست خدمات مضاعف‌تر شده و مدیران دستگاه‌های خدماتی وامدادی هماهنگ‌تر عمل کنند.

لزوم توقف عملیات عمرانی در ایام عید

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه مدیران شهری پیش‌بینی ایستگاه‌های نماز را مد نظر قرار دهند، ابراز داشت: طی ایام عید نوروز برای جلوگیری از خدشه‌دار شدن چهره شهر پروژه‌های عمرانی باید متوقف شود و با توجه به اینکه مهدی‌شهر معبر عبور به استان مازندران است باید دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان تعهمدات لازم برای اسکان در راه ماندگان در نظر بگیرند.

ارگی ضمن بیان اینکه باید در ایام نوروز مسائل و مباحث خدماتی به صورت ویژه‌تر دنیال شود، تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار در این ایام می‌بایست نظارت خود را در بازار افزایش دهند تا بی‌توجهی باعث زیر سوال رفتن کل کاسبان شهر نشود لذا دستگاه‌های نظارتی باید مصوبات ستاد تنظیم بازار را جدی‌تر قلمداد کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آنکه دستگاه‌های خدماتی نظیر آب، برق و گاز برای جلوگیری از قطع شدن باید در این ایام فعال باشند در کنار همه این مسائل توجه به امنیت نیز باید در دستور کار قرار گیرد و همان رفتاری را با گردشگر داشته باشیم که با مهمان در خانه خود داریم.

امنیت قابل تعارف نیست

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید در این ایام هماهنگ‌تر با یکدیگر عمل کنند، ابراز داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در این روزهای پایانی سال آخرین وضعیت، مشکلات و پروژه‌های خود را برای ارائه به استاندار احصا کنند تا در بازدید سال آینده استاندار بتوانیم با اولویت‌بندی عقب‌ماندگی موجد در مهدی‌شهر را جبران کنیم.

ارگی افزود: امنیت قابل تعارف نیست و باید توجه داشت که اگر امروز از آرامش و امنیت برخوردار هستیم، به دلیلی وجود این ارزش‌ها در جامعه است، در کشوری که هر لحظه مورد آماج حملات مختلف دشمنان قرار دارد می‌بایست بیش از پیش شهدا را تکریم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار