مجمع عالی بسیج شهرستان خوسف برگزار شد

خوسف (پانا) - مجمع عالی بسیج شهرستان خوسف با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولان با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در سالن راشد محصل خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۱۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مجمع عالی بسیج شهرستان خوسف برگزار شد

حجت الاسلام مجید نصیرایی مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی در این جمع با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه یک سند مهم و سرنوشت ساز است که باید سرلوحه کار همه مردم و مسئولان نظام قرار گیرد و در جامعه نهادینه شود.


حجت الاسلام نصیرایی افزود: مقام عظمای ولایت در این بیانیه دو قله را مشخص کرده اند که هدف اصلی و نهایی انقلاب اسلامی است و برای برپایی تمدن اسلامی و رسیدن به حکومت جهانی مهدوی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


او افزود: بخش نخست این بیانیه سرنوشت گذشته و 40 ساله انقلاب را بیان می کند که باید از آن درس بگیریم و مشکلاتی هم بوده و هر جا که منتظر دیگران ماندیم و هر جا که گفتیم ما نمی توانیم زمین گیر شدیم و هر وقت به جای ارزش های الهی به غرب متکی شدیم و به حرف آنها گوش کردیم نیز زمین گیر شدیم و مقاومت و مذاکره را تجربه کردیم.


نصیرایی یادآور شد: بخش دوم بیانیه مسیر آینده انقلاب را برای همه ترسیم کرده که باید به منظور بالا بردن بینش سیاسی و مطالبه گری به آن پرداخته شود.


محمد صالحی نسب از بسیجیان شهرستان نیز گزارشی از کارگروه فرهنگی و سیاسی شهرستان ارائه داد و گفت: بسیاری از مشکلات فرهنگی شهرستان با هماهنگی دستگاههای فرهنگی حل شده و یکی از مسائلی که مردم شهر خوسف را رنج می دهد( به دلیل نبود تالار در خوسف و کم خرج تر بودن ) برپایی مراسم عروسی در فضای باز و در کوچه و خیابان تا ساعات آخر شب که صدای بلند با آهنگ های غیر مجاز مزاحمت هایی را برای مردم ایجاد می کند لذا مسئولان فرهنگی و امنیتی بیشتر باید نظارت کنند و برای این مسئله فکری اساسی بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار