فروشگاه مهربانی در آموزش و پرورش تربت جام

تربت جام(پانا) - در آستانه سال نو با حضور فرماندار تربت جام ، مدیر آموزش و پرورش ، روسای کمیته امداد ، بهزیستی و صنعت، معدن و تجارت فروشگاه مهربانی درآموزش و پرورش تربت جام شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فروشگاه مهربانی در آموزش و پرورش تربت جام

اسلامی نژاد، مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و برای شرکت درجشن شادی دانش آموزان محر‌وم و یتیم با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و خیرین تعداد دو هزارسری البسه و کفش به ارزش حدود یکصد میلیون تومان تهیه شد که با تحویل حواله در مدارس به دانش آموزان کم برخوردار، آنان میتوانستند به اتفاق والدین به فروشگاه مهربانی مراجعه و اقلام را با سلیقهی خود انتخاب کنند.

اسلامینژاد افزود: در سال آینده با ایجاد دبیرخانه دایمی فروشگاه مهربانی در آموزش و پرورش سعی خواهیم کرد تا در خصوص جذب و توزیع کمک‌های خیران، مدیریت یکپارچه در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

حمیدی، فرماندار تربت جام نیز با حضور در فروشگاه مهربانی گفت: در آستانه سال نو دستگاههای امدادرسان و خیرین برای حفظ کرامت انسانی و شرکت در جشن مهربانی با ابتکار و میزبانی آموزش و پرورش، فروشگاه مهربانی را ایجاد نمودند؛ در این اقدام دانش آموزان محروم و ایتام با حفظ شان و کرامت انسانی و مراجعه به فروشگاه مهربانی با سلیقه خودشان اقدام به انتخاب البسه و کفش میکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار