مهرنوش موبد

اولین جلسه قطبی پارلمان دانش آموزی

یزد(پانا)- علی اصغر بیشمار معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو بیان داشت: دانش آموزان عضو پارلمان به مشکلات هنری در مدارس پرداختند و دانش آموزان علاوه بر بیان مشکلات راهکارهایی نیز پیشنهاد میدهند.

کد مطلب: ۹۰۱۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه قطبی پارلمان دانش آموزی

اولین جلسه قطبی پارلمان دانش آموزی استان یزد با حضور رییس آموزش و پرورش ناحیه دو و معاون پرورشی ناحیه دو و مسئول سازمان دانش آموزی و کارشناس مجلس دانش آموزی در تاریخ 23 اسفند ماه برگزار شد.

محمدرضا زمانی رییس کمیسیون فرهنگی-هنری پارلمان دنش آموزی استان یزد از متنوع بودن رشته های هنری گفت و اینکه در سه سال دبیرستان دوره اول هنر به دو رشته خطاطی و طراحی محدود شده است و دانش آموزان از دیگر رشته های هنری باخبر نیستند همچنین پیشنهادی مربوط به این مشکل داد که در هرسال معلم پنج رشته هنری را به دانش آموزان معرفی کند و دانش آموزان بسته به علاقه خودشان آن رشته هنری را ادامه بدهند.

همچنین نمایندگان بسیار از کم علاقه بودن دانش آموزان به رشته های هنری و فرهنگی سخن گفتند که دلیل این کم علایقی را در تک بعدی شدن دانش آموزان در زمینه آموزشی و بی توجهی مسئولین به دانش آموزانی که در ناحیه و استان رتبه کسب میکنند دانستند.

علی اسماعیلی عضو پارلمان دانش آموزی استان یزد پیشنهادی در رابطه به بزگزاری کلاس هایی برای دانش آموزانی که در ناحیه و استان رتبه میاورند داد تا پس از کسب رتبه رها نشده و به صورت تخصصی تر به رشته های خود بپردازند.همچنین نمایندگان به کم تجربگی معلمان هنر پرداختند.

حمید اسماعیلی زاده رییس آموزش و پرورش ناحیه دو به برگزاری کلاس های ضمن خدمت برای معلمان هنر ناحیه دو خبر داد و همچنین با در نظر گرفتن پیشنهادات دانش آموزان به محدود بودن رشته های هنری در مدارس درخواست کلاس های نمایش برای دانش آموزان به ویژه دختران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار