گل‌محمدی در نشست خبری مطرح کرد:

داور امروز شجاعتش را جا گذاشته بود

تبریز(پانا)- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: داور امروز شاجاعتش را جا گذاشته بود و با جو ورزشگاه تصمیم می‌گرفت.

کد مطلب: ۹۰۱۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
داور امروز شجاعتش را جا گذاشته بود

یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیز به تیم تراکتورسازی به خاطر این ۳ امتیازی که کسب کردند تبریک می‌گویم. از هوادارانی که امروز جو خیلی خوبی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند، تشکر می‌کنم. جو امروز ورزشگاه فضای خیلی خوبی برای انجام یک بازی خوب بود.

وی افزود: هر چند نتوانستیم امتیاز بگیریم اما از نظر فنی با توجه به کم و کاستی که وجود داشت و تیمی که داریم در حد خودمان مستحق پیروزی بودیم و حتی مساوی هم عادلانه نبود. جا دارد به بازیکنانم که به خاطر شجاعت و بازی خوب‌شان تبریک بگویم، بدون اینکه ترسی از حریف داشته باشند و از اسامی که در تراکتورسازی حضور دارند، بترسند، بازی کردند و انصافا حق‌شان گرفتن امتیاز در این بازی بود. از نظر من قهرمان واقعی این تیم است که به تک‌تک بازیکنانم به خاطر بازی خوب‌شان افتخار می‌کنم. در هر صورت امروز تصمیمات داوری متاسفانه به ضرر تیم ما بود و داور امروز شجاعتش را جا گذاشته بود و وارد زمین شده بود.

گل‌محمدی در ادامه گفت: در صحنه گل واضح بود که روی بازیکن ما خطا انجام شده ولی وقتی داور تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیرد، این تصمیمات هم از سوی او گرفته می‌شود. داور امروز خیلی تحت تاثیر فضای ورزشگاه بود و خیلی ترسو قضاوت کرد. از آقای حیدری انتظار نداشتم که این طور سوت بزند. بازیکن حریف جلوی من به کمک داور توهین کرد و کمک داور هم این حرکت او را به داور گفت ولی داور این جرأت را نداشت که با آن بازیکن برخوردی کند. استوکس بازیکن ما را زد ولی خیلی راحت داور از کنار این صحنه عبور کرد. در دقایق پایانی هم خطای پنالتی روی بازیکن ما صورت گرفت که داور از آن هم به راحتی گذشت. واقعا تیم داوری روز خوبی را پشت سر نگذاشت. باید خودمان را آماده کنیم و از تعطیلاتی که پیش روی ما است، بهترین استفاده را ببریم تا در بازی‌های آتی عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره این موضوع که تیمش در هر دو نیمه، دو فوتبال متفاوت به نمایش گذاشت، عنوان کرد: ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم و در ۲۰ دقیقه اول سراسر حمله بودیم. امروز تراکتورسازی فقط یک کرنر زد و از آن هم به گل رسید. این تیم روی یک موقعیت نصفه و نیمه که با اشتباه داوری همراه بود به گل رسید. در نیمه دوم هم همانطور که گفتم بازی یک طرفه بود و فکر می‌کنم که تراکتور امروز حرفی برای گفتن در زمین نداشت. در هر صورت اشتباهات داوری امروز خیلی نمایان بود. شاید خیلی‌‌ها از این مسئله به راحتی عبور کنند و مشکلاتی که در بحث داوری وجود دارد و قبل از اینکه سوت آغاز بازی زده شود برخی رسانه‌ها داور را تحت تاثیر قرار می‌دهند و همین دلیل باعث می‌شود که داور نتواند حق را به حق‌دار بدهد. متاسفانه این مشکلات در فوتبال ما وجود دارد و بعضی‌ها هم که سرشان را زیر برف کردند و این مشکلات را نمی‌بینند و خودشان را به ندانستن می‌زنند. مشکلات همیشه وجود دارد و ما نمی‌توانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سوال که آیا با ثبت دومین شکست متوالی پدیده، این تیم از جمع بالانشین‌های جدول جدا شده است، گفت: ما خودمان انتظارات را بالا بردیم. ما یک تیم جوان هستیم، تیمی که تازه پا گرفته و تا اینجا هم نشان داده که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و فوتبال خوبی ارائه می‌کنیم. هدف ما در شروع فصل اصلا این نبود که بخواهیم جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم و می‌خواستیم در میانه‌های جدول قرار بگیریم اما در هر صورت شرایطی پیش آمد و بازیکنان به جایی رسیدند و فهمیدند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند که خوشبختانه با تلاش و اراده بالای‌شان این تیم را در رده پنجم جدول هم آورده‌اند. با اینکه هنوز مسابقات به پایان نرسیده و برای شخص من لیگ تازه شروع شده است. برای تکمیل کار خوبی که تاکنون انجام دادیم باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

گل‌محمدی درباره این موضوع که چه کار باید کنیم تا داوری‌ها بهتر شود، تصریح کرد: فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم داوری ما مسیر بهتری در پیش گرفت و قضاوت‌های خوبی را دیدیم. با توجه به اینکه یکسری تغییرات در تعداد داوران ایجاد شده فکر می‌‌کنم که داوری در مسیر خیلی خوبی قرار گرفته ولی در هر صورت امروز اشتباهات داوری تحت تاثیر جو ورزشگاه و بیانیه‌ها قرار گرفت و تجزیه و تحلیل‌هایی که درمورد قضاوت حیدری صورت گرفته بود این بازی را تحت تاثیر قرار داد. این نظر من است و ممکن است خیلی‌ها با من موافق نباشند و امروز کادر داوری روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل بازی نکردن یونس شاکری و عبدالله حسینی را در بازی امروز چه بود و اینکه چرا بازیکنان و کادرفنی پدیده امروز با خشم و اضطراب بازی را دنبال کردند و حتی در صحنه‌ای یکی از اعضای کادرفنی به داور حمله‌ور شد، عنوان کرد: این‌طور که شما می‌گویید چنین چیزی نبوده و ما به سمت داور حمله‌ور نشدیم. کادر فنی ما همیشه به داوران احترام می‌گذارند و از این به بعد هم احترام خواهند گذاشت و ما اجازه نمی‌دهیم کسی به داوران توهین کند. درباره بازی نکردن شاکری و حسنی هم باید بگویم که بازیکنان ما اکثرا در یک سطح هستند و با توجه به نیازمان از آنها استفاده می‌کنیم. ما تیم جوان و باانگیزه‌ای هستیم و همه بازیکنان در یک سطح هستند و برای ما فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن بازی کند.

گل‌محمدی درباره نوع بازی پدیده قبل و بعد از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی گفت: قبل از اینکه گل را دریافت کنیم ۲۰ دقیقه فشار خیلی خوبی روی تیم حریف وارد کردیم. صحبتی که من با بچه‌ها داشتم این بود که در این بازی فقط باید برای بردن وارد زمین شویم و گرفتن ۳ امتیاز در این بازی هدف اصلی ما بود. خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. بازی دست ما بود و فقط روی یک کرنر تراکتورسازی به گل رسید و چند حمله نصفه و نیمه داشت. تراکتورسازی امروز تحت تاثیر بازی خوب ما قرار داشت و اصلا این اجازه را به آنها ندادیم با توجه به بازیکنانی که دارند روی دروازه ما خطری ایجاد کنند. اگر بخواهیم بیشتر در بحث فنی صحبت کنیم امروز یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را انجام دادیم. شما در نظر بگیرید که در مقابل ۵۰-۶۰ هزار هوادار تراکتورسازی و در زمین این تیم به همراه اشتباهات داوری شرایط برای ما خیلی سخت بود و خیلی خوب بازی کردیم و بچه‌ها توانستند شرایط روحی و روانی که در این بازی وجود داشت را کنترل کرده و بر آن غلبه کنند و عملکرد خیلی خوبی داشتند و فکر می‌کنم بازیکنان ما تمرکز خوبی هم روی انجام وظایف‌شان داشتند. شرایط بازی در زمانی که نتیجه صفر - صفر است با زمانی که عقب هستیم فرق می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار