برگزاری مسابقات استانی طرح قدس درشیروان

شیروان (پانا) - مسابقات استانی طرح قدس ( قرآن در سما ) با حضور بیش از 50 نفر از دبیران، کارکنان و دانش آموزان و حجت الاسلام محمود حق به جانب دبیر شورای سیاستگذاری سمای خراسان شمالی در ساختمان معاونت دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس سمای شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۱۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات استانی طرح قدس درشیروان

معاونت دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس سمای شهرستان شیروان گفت:قرآن برنامه زندگانی ما انسان ها است و ان شاء الله بتوانیم از مواهب قرآن برای بهتر زیستن استفاده کنیم.

حمید نجف زاده با بیان اینکه امروز باید بهترین توشه و بهره را در مسابقات ببریم افزود: ما باید از کتاب قرآن مجید نه تنها فقط برای مسابقه دادن بلکه به عنوان کتاب آرامش و تعالی در زندگی استفاده نماییم و امیدواریم که قرآن برای همه صلابت و سلامت و شادابی ایجاد کند.

وی از زحمات مدیران و معاونین پرورشی محترم دبیرستان های پسرانه و دخترانه سما آقایان رضا ارزمان زاده و قربان نظر شاد و خانم ها فریده شفیعی ثانی و سیده سارا حسینی تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام جواد خوش بیان مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان شیروان نیز افزود: در این مرحله از مسابقات بیش از 50 نفر از دبیران، کارکنان و دانش آموزان مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای استان در دو بخش برادران و خواهران و در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، نهج البلاغه، مداحی، اذان، انشای نماز، صحت قرائت نماز و تفسیر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات در بخش آقایان (کارکنان و دبیران) و در رشته قرائت تحقیق حمید نجف زاده، در رشته قرائت ترتیل حجت الاسلام جواد خوش بیان، در رشته حفظ قرآن کریم حمید رحمتی، در رشته اذان حجت الاسلام بهادری و در رشته مداحی حسینعلی ظفری و دربخش بانوان (کارکنان و دبیران) و در رشته قرائت ترتیل فاطمه برزولی، مرضیه حیدری، طاهره مؤیدی، در رشته قرائت تحقیق اعظم رجب زاده، در رشته حفظ قرآن مجید بتول فهمیده و در رشته دعاخوانی فاطمه برزولی، طاهره مؤیدی و بتول فهمیده رتبه های اول تا سوم استان را کسب نمودند.

در بخش دانش آموزی پسران متوسطه اول و در رشته حفظ امیر مهدی خوش نیت، امیر رضا شفیق، نیما کوهی، در رشته ترتیل متین مجرد، محمد مهدی امانی، حسین خراسانی، در رشته اذان یونس فخری، عرفان روح بخش، عارف نجات پور، در رشته مداحی امیرحسین مظلوم، علی اکبری و در متوسطه دوم و در رشته ترتیل علی قنبری، در رشته اذان سجاد نادمی و در رشته مداحی مسعود غلامی، بهنام صادقی و رضا یونسی و در بخش دانش آموزی دختران متوسطه اول قرائت ترتیل مریم غلامی، الهه واحدی نژاد، ساجده نادری، در رشته نهج البلاغه نرگس رجایی، در رشته تفسیر الهام صادقیان، ساجده فرخنده، کوثر اصغرنژاد و در متوسطه دوم در رشته ترتیل مریم رحمانی و در رشته تفسیر آرمینا رازقیان رتبه های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

حمید رحمتی و سعیده کامیاب فرح بخش به عنوان ناظرین و امان الله جعفرزاده و رمضانعلی ایزانلو از قاریان و حافظان برجسته کشوری داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار