اولین همایش تجلیل از سرپرستان شبانه روزی منتخب دانشگاه فرهنگیان

اصفهان (پانا) - اولین همایش تجلیل و تقدیر از سرپرستان شبانه روزی منتخب دانشگاه فرهنگیان با حضور سرپرست معاونت دانشجویی و مدیران کل حوزه امور دانشجویی سازمان مرکزی، به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش تجلیل از سرپرستان شبانه روزی منتخب دانشگاه فرهنگیان

مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به اهمیت سراهای دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان بیان داشت:این مراسم با هدف تجلیل و تقدیر از زحمات و تلاش های سرپرستان شبانه روزی نمونه و منتخب که عملکرد قابل قبولی را در حوزه سراهای دانشجویی داشته اند برپا می گردد.ضمن تجلیل و تقدیر از سرپرستان در این همایش در خصوص اهداف و اقدامات کارگروه ساماندهی سرپرستان، اهداف و اقدامات کارگروه نصب و راه اندازی سیستم حضور و غیاب و اتوماسیون تغذیه،اهداف کارگروه کتابچه اقدام پژوهی های سرپرستان،اهداف و اقدامات کارگروه تهیه گاهنامه تخصصی سرپرستان تبادل نظر ورایزنی خواهدشد.

رضا علیه معصومی اظهار کرد: بیان اقدامات و اهداف کارگروه های مختلف توسط سرپرستان شبانه روزی از استان های مختلف صورت خواهد گرفت و از سوی مدیر کل اداره برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی جمع بندی مطالب و دوره تجلیل انجام خواهدشد.

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به برنامه های این همایش گفت:برنامه های مختلفی برای این همایش تدوین شده است که از جمله آنها می توان ،به سخنرانی معاونت دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه ،سخنرانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان اصفهان، تقدیر و اهدایی جوایز به سرپرستان منتخب و برگزاری کارگروه مطالعه، امکان سنجی و اجرای پایلوت شیوه نامه شورای حل اختلاف و ارشاد دانشجویی اشاره کرد.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری همایش بیان داشت: همایش تجلیل از سرپرستان شبانه روزی دانشگاه فرهنگیان کشور در روز یکشنبه مورخ 26 اسفند ماه در خانه معلم شماره 3 اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار