4 مدرسه در پاکدشت آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند

پاکدشت (پانا) - کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت، از آمادگی 4 مدرسه در این شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
4 مدرسه در پاکدشت آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند

علی‌اکبر عباسی، کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت، صبح امروز در نشست پایانی آموزش خبرنگاران پانا در این شهرستان حضور یافته و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

او اسکان نوروزی را یکی از مهمترین خدمات رفاهی وزارت آموزشی و پرورش دانسته که موجب می شود تا هزینۀ سفرهای نوروزی فرهنگیان کاسته شود و با اشاره به این که مدارسی در شهرستان پاکدشت بدین منظور آماده سازی شده اند، گفت: علاوه بر این موضوع، ستاد اسکان فرهنگیان در کشور تلاش می کند تا علاوه بر این که امکاناتی را برای رفاه فرهگیان در مناطق مختلف کشور فراهم آورد، ترتیبی اتخاذ کند تا از مدت زمان اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند.

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت در ادامه، تعداد مدارس آمادۀ طرح اسکان نوروزی در شهرستان پاکدشت را 4 مدرسه برشمرده که از این تعداد 2 مدرسه به صورت دائم و 2 مدرسه به صورت ذخیره آمادۀ پذیرایی از مسافران فرهنگی هستند، افزود: با توجه به قرارگیری شهرستان پاکدشت در مسیر تردد زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، دو مدرسه در ابتدای راه ورود و انتهای راه خروج مسافران از شهرستان پاکدشت، در شهرهای خاتون آباد و شریف آباد با بهره گیری از ساده ترین امکانات رفاهی برای خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز در نظر گرفته شده است.

عباسی، دارا بودن آشپزخانه، فرش و امکانات گرمایشی از جملۀ امکانات موجود در مدارس دانسته و با اشاره به این که فرهنگیان و خانواده های آنان نیز می توانند از این امکانات استفاده کنند، ادامه داد: مدارسی که برای اسکان در نظر گرفته شده اند، در مسیر اصلی شهر قرار دارند که علاوه بر این که مسافران برای دسترسی به این مراکز دچار ترافیک نخواهند بود، ترافیک سطح شهر نیز دچار اختلال نخواهد شد.

این مقام مسئول، در پایان با اشاره به این که اتاق های اسکان فرهنگیان در شهرستان های استان تهران به رده های ویژه، الف، ب و ج تقسیم می شود، اظهار داشت: شهرستان پاکدشت در ردۀ ویژه این مراکز قرار دارد و اتاق های این مرکز، دارای تختخواب، فرش، یخچال، میز و صندلی و پشتی است که هزینۀ اسکان در این مراکز بر اساس تعرفۀ مصوب وزارت آموزش و پرورش، پیش تر به فرهنگیان عزیز ابلاغ شده است.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار