بازرسی های عرضه کالا و خدمات در نوروز تشدید شود

رشت (پانا) -فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت بازرسی های عرضه ، کیفیت و نرخ کالا و خدمات در ایام نوروز گفت:اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های صنفی، بازرسی ها را در این ایام تشدید کنند.

کد مطلب: ۹۰۱۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی های عرضه کالا و خدمات در نوروز تشدید شود

سید میرشمس مومنی زاده در جلسه شورای ترافیک و سومین جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان رشت افزود: اگر چه مردم و اصناف ما مقید هستند اما وظیفه ما اقتضاء می کند که کنترل ها را داشته باشیم.
وی با تاکید بر این که بایستی تسهیلات لازم را برای مسافران و شهروندان به شهرستان رشت فراهم کنیم، اظهار داشت: به دلیل حساسیت موضوع اولین جلسه خدمات را چهارم اسفندماه جاری برگزار کردیم و کمیته ها تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.
فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: تامین نظم و امنیت برای مسافران و گردشگران، نظافت و آراستگی شهرستان رشت ، راه ها ، ورودی و خروجی روستاها و حاشیه راه های روستایی بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان این که حمل و نقل و ترافیک در این ایام بسیار مهم است، اظهار داشت: ساماندهی حمل و نقل، درون شهری و برون شهری بایستی بیش از پیش مورد توجه دست اندرکاران مربوطه قرار گیرد.
مومنی زاده با تاکید بر اینکه واحدهای اقامتی و تفرجگاه ها در ایام نوروز به طور جدی تحت نظارت و کنترل باشد، خاطر نشان کرد: نظارت بر عرضه مواد غذایی به ویژه بهداشتی بسیار مهم است که این نظارت و کنترل در سطح شهرستان رشت به طور جدی انجام شود.
وی با بیان این که در ارتباط با کمپینگ ها از شهرداری انتظار می رود که ساماندهی و برنامه ریزی داشته و خدمات لازم را پیش بینی کنند، تصریح کرد: در ارتباط با نیروی انتظامی و هماهنگی با این مجموعه، موضوع نظم و امنیت داخلی کمپینگ ها مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: ایستگاه های اطلاع رسانی که در مبادی ورودی شهرستان توسط گردشگری پیش بینی می شود بایستی جامع تر باشد.
وی با تاکید بر این حفاری ها در این ایام با توجه به ورود گردشگران و مسافران به رشت بایستی متوقف شود، اظهار داشت: مردم شهرستان در این ایام میزبان مسافران و مهمانان می شوند بنابراین نبایستی مشکلی ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار