بازاچه کار و فناوری دانش آموزان دبیرستان دبیرستان شبانه روزی امام حسن (ع) آذرشهر + عکس

آذرشهر (پانا) - دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی امام حسن (ع) آذرشهر تولیدات صنعتی و غیرصنعتی و صنایع دستی خود را به مدت دو روز در بازارچه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۹۰۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازاچه کار و فناوری دانش آموزان دبیرستان دبیرستان شبانه روزی امام حسن (ع) آذرشهر + عکس

مدیر دبیرستان شبانه روزی امام حسن (ع) آذرشهر در حاشیه اولین دوره بازارچه کار و فن آوری این دبیرستان در گفت گو با خبرنگار پانا بیان کرد: در این بازارچه 50 غرفه در قالب بخش های مواد غذایی، خشکبار، صنایع دستی و ... فعالیت دارند و اکثرا تولیدات صنعتی و غیرصنعتی خودشان می باشد.
داوود حمیدی در ادامه افزود: میزان استقبال از بازارچه کار و فناوری از سوی دانش آموزان و خانواده ها به مراتب بیشتر بوده است.
وی در ادامه گفت: هدف اصلی تشکیل بازارچه های کار و فناوری آشنایی دانش آموزان با نحوه بازاریابی و آموزش خرید و فروش و داد و ستد است.
بازارچه کار و فن آوری خود یک درس است
سجاد ترکمانی دانش آموز پایه هفتم و شرکت کننده در این بازارچه به خبرنگار پانا گفت: برگزاری چنین بازارچه هایی باعث آشنایی دانش آموزان با بازار و نحوه کسب و کار می شود و باعث می شود که در آینده به فردی موفق در زمینه اقتصادی تبدیل شد.
وی ادامه داد : این بازارچه خود به عنوان یک درس محسوب شده و بر همگان لازم است که با کسب و کار اشنایی لازم را داشته باشند.

استقبال دانش آموزان و اولیاء از بازارچه خوب است
در ادامه حسین مدیره دانش آموز پایه نهم و شرکت کننده در این بازارچه به خبرنگار پانا گفت: چنین بازارچه هایی برای افرادی که علاقمند هستند بسیار عالی است و در آینده در کارهای آزاد می توانند فعالیت کنند و موفق شوند.
وی در ادامه با پاسخ به این سوال که ایا استقبال از بازارچه که در نزدیکی ایام باستانی نوروز قرار دارد خوب بوده است؟ گفت: با توجه به شرایط اقتصادی میزان استقبال از این بازارچه از طرف اولیا و دانش آموزان در حد مطلوب بوده است.

خبرنگار: احد ترکمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار