استقرار خودروهای آتش نشانی در نقاط پرتردد شهر ارومیه در چهارشنبه سوری

ارومیه(پانا)-رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: خودروهای آتش نشانی در نقاط پرتردد شهر در چهارشنبه سوری استقرار می یابند.

کد مطلب: ۹۰۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استقرار خودروهای آتش نشانی در نقاط پرتردد شهر ارومیه در چهارشنبه سوری

ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به آماده باش نیروهای آتش نشانی در روز چهارشنبه سوری، اظهار کرد: ایستگاه های ده گانه ، تجهیزات و نیروهای سازمان در روز چهارشنبه سوری در آماده باش هستند.

وی عنوان کرد: فاصله چهارشنبه سوری با روز اول سال نو تنها یک روز است و در هسته مرکزی شهر با ترافیک شدید تری روبرو خواهیم بود که برای جلوگیری از تشدید حادثه در نقاط شلوغ شهری موتور سیکلت های سیار حاضر خواهند شد که 6دستگاه موتور سیکلت در محل های پر تردد در این روز مشغول به گشت زنی است .

شاد قوشچی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن ماموران آتش نشانی به محل حادثه 5 دفیقه است، گفت: در این روز و با وجود ترافیک سنگین داخل شهر مدت زمان رسیدن افزایش می یابد ولی حضور موتور سیکلت های سیار در داخل شهر کمک رسان است.

وی اظهار کرد: امسال در راستای پیشگیری از حوادث تلخ ناشی از چهارشنبه سوری در کمپینی با شعار "نه به چهارشنبه سوری" راه اندازی شده است.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با اشاره به استقرار خودروهای آتش نشانی در نقاط پرتردد شهر در شب چهارشنبه سوری، گفت: برای فرهنگ‌ سازی در این زمینه کلاس های آموزشی برای دانش آموزان برگزار و برنامه های آموزشی پیشگیرانه از صدا و سیما استان آذربایجان غربی تهیه شده است .

وی با توصیه بر این نکته که درچهارشنبه آخرسال شهروندان قبل از ترک محل از خاموش بودن آتش مطمئن شوند، توصیه کرد: برای ایمنی بیشتر در محل برپایی مراسم چهارشنبه سوری و در کنار آتش حتما یک کپسول خاموش کن و یا حداقل چند سطل آب را قرار دهند و همچنین از پرتاپ مواد محترقه و آتش‌ زا به داخل آتش و همچنین ریختن مایعات قابل اشتعال مانند بنزین خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار