شهادت نقطه اوج کمال است

مراغه (پانا)--معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: شهادت پیوند یافته با ایثار و جهاد و نقطه اوج کمال می باشد.

کد مطلب: ۹۰۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شهادت نقطه اوج کمال است

حمید شکری عصر چهارشنبه در مراسم پاسداشت مقام شهدای معلم و دانش آموز مراغه گفت: : هدف مقدس ،حرکت در راه خدا و بصیرت و آگاهانه حرکت کردن رکن های مهم شهادت هستند.

وی با اشاره به اهمیت شهید و شهادت افزود : کسب رضایت الهی مهمترین مقدمه شهادت است که در شهدای گرانقدر محیا شد.

وی اضافه کرد: خود ساختگی ،هدف الهی و تلاش و ایثار و جهاد از دیگر مقدمات برای شهادت می باشد.

شکری با اشاره به نقش آموزش و پرورش در طول دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: بعد از سازمان های نظامی ،معلمان و دانش آموزان نقش موثری در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت:برگزاری مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ،بازگشت به خویشتن است.

جلیل اسلامی با اشاره به اینکه خون شهیدان پایمال نشدنی است ،افزود : شهدا در راه رضای الهی ایثار و فداکاری کرده و رستگار شدند .

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه وظیفه مسئولین و جامعه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال ایثار و فداکاری های آنان به نسل جدید می باشد ،اضافه کرد : نسل جدید انقلاب ،همچون نسل گذشته و با اراده قوی و مستحکم تر ،پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت: دشمنان پس از ناموفق شدن در جنگ نظامی به فکر تهدیدات نرم و ایجاد جنگ اقتصادی با کشورمان هستند.

سرهنگ پاسدار رضا سامی با بیان اینکه ترس از تحریم ،خود تحریمی به بار می آورد ،افزود : بزرگترین سرمایه دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران ،ایجاد نارضایتی اجتماعی و ناامید کردن مردم می باشد.

وی اضافه کرد : روحیه ایثار و فرهنگ عاشورایی مردم جمهوری اسلامی ایران ،توطئه های دشمنان از هر لحاظ را خنثی خواهد کرد.

در این مراسم که به همت مدیریت آموزش و پرورش مراغه برگزار گردید از 60نفر از خانواده های معظم شهدای فرهنگی و معلمانی که پدرانشان به فیض شهادت نائل شدند ،تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار