فرماندار اسلامشهر: تنها انتظار خانواده شهدا و ایثارگران از مسئولین حفظ احترام آنان است

اسلامشهر( پانا) - مراسم تجلیل از خادمان شهدا به مناسبت روز گرامیداشت شهدا با حضورمدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان های استان تهران، فرماندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در تالار باغ زندگی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۱۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: تنها انتظار خانواده شهدا و ایثارگران از  مسئولین حفظ احترام آنان است

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی در مراسم تجلیل از خادمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که به میزبانی اسلامشهربرگزار شدبا بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: انقلاب اسلامی و همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

فرماندار اسلامشهر در ادامه توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از وظایف ذاتی مسئولان شهرستان عنوان کرد و گفت: فرهنگ‌های مقدسی از جمله ایثار و شهادت ضامن بقا، دوام و ثبات انقلاب و نظام اسلامی است وباید ازظرفیت مساجد، آموزش وپرورش و مراکز دانشگاهی شهرستان جهت ترویج این فرهنگ بین جوانان و نوجوانان برنامه ریزی داشته باشند.

او با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در دیدار‌هایی که صورت می گیرد هیچ خواسته و توقعی از مسئولان ندارند ادامه داد: تنها انتظار خانواده شهدا و ایثارگران از ما مسئولان این است که احترام آنان حفظ شود.

مرسلپور بر ضرورت حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد و گفت: یادآوری و بازگویی خاطرات شهدا و ایثارگران تذکراتی به ما می‌دهد و اگر به معنای واقعی کلمه هر فردی در جمهوری اسلامی خودش را مدیون شهدا و جانبازان بداند دچار تقصیر نمی‌شود.

در ادامه عبداله مرتضوی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران در سخنانی اظهار کرد: ان شاءا... همان‌گونه که در دنیا خادم شهدا لقب گرفته‌اید در آخرت هم کسانی باشید که به شهدا ملحق می‌شوید و به نام خادم شهدا در آخرت ثبت و ضبط شوید.

او خاطر نشان کرد: وظیفه خادمان شهدا نسبت به خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران و ارائه خدمات مختلف به آن‌ها وظیفه دشوار و سنگین است که باید به بهترین نحو آن را انجام دهند.

مرتضوی بیان کرد: در شرایط فعلی باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با گسترش روحیه ایثارگرانه بتوانیم در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی کنیم و از انقلاب اسلامی همان‌گونه که شهدا ایستادگی کردند ما نیز مقاومت کرده و پاسداری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار