فریبرز عرب‌نیا با «عملیات مانگرو» به تلویزیون می‌آید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «عملیات مانگرو» ساخته مهدی صباغ‌زاده از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فریبرز عرب‌نیا با «عملیات مانگرو» به تلویزیون می‌آید

به‌ گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «عملیات مانگرو» عنوان فیلم سینمایی این هفته شبکه آی‌فیلم است که امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

صباغ‌زاده «عملیات مانگرو» را در سال ۱۳۸۷ و بر مبنای فیلم‌نامه‌ای از فرهاد توحیدی ساخته که نام آن از یک گیاه دریایی گرفته شده است.

قهرمان داستان «عملیات مانگرو» بر اثر سوء تفاهمی تا یک‌‌قدمی طناب‌ دار می‌رود. فیلم داستان سرگرد نبوی از مأموران نیروی انتظامی را روایت می‌کند. او برای از‌هم‌پاشیدن باند قاچاق مواد مخدر، به‌دستور فرمانده خود، درون باند توزیع و پخش مواد مخدر نفوذ می‌کند تا انجام معامله یک محموله را به فرماندهان خود اطلاع دهد. در حین انجام عملیات، فرمانده در پی درگیری شهید می‌شود. با دستگیری قاچاقچیان، نبوی که در بین آن‌هاست، ادعا می‌کند که نیروی نفوذی پلیس است؛ اما کسی از این موضوع اطلاع ندارد و...

فریبرز عرب‌نیا، عبدالرضا اکبری، جهانگیر الماسی، رامتین خداپناهی، مینا نوروزی و میرمحمد تجدد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم پلیسی «عملیات مانگرو» پنجشنبه ۲۳ اسفند رأس ساعت ۲۱ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار