مسابقات قرآن عترت و نماز باعث انس دانش آموز با قرآن و در نهایت آرامش او می شود

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مرحله دوم سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان دختر استان این مسابقات را یکی از راه های انس دانش آموز با قرآن دانست.

کد مطلب: ۹۰۱۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن عترت و نماز باعث انس دانش آموز با قرآن و در نهایت آرامش او می شود

علیرضا مالک اشرفی در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: انسان آثار رفتار خود را هم در این دنیا و هم در آخرت می بیند. شما دانش آموزان با کتاب آسمانی که خودش را شفا و رحمت معرفی کرده است مانوس شده اید که این یعنی با قرآن خو گرفته و به آرامش می رسید همچنان که انسان در بعضی فضا ها از جمله حرم اهل بیت علیه السلام و یا فضای راهیان نور به آرامش می رسد.
وی با تاکید بر اینکه مسابقات قرآن عترت و نماز باعث انس با قرآن و در نهایت آرامش دانش آموز می شود گفت: انسان که به آرامش رسید درگیر دیگران نمی شود و کمک می کند انسان خودش باشد واین فرد خودش را باور کرده است، سبک خود را خلق می کند و می داند و می تواند آینده زندگی خود را انتخاب کند و رقم بزند.
مالک اشرفی گفت: اینجا بیشتر از اینکه میدان رقابت باشد میدان رفاقت است و مسابقات در یک فضای صمیمی و اردویی برگزار می شود.در این اردو شما به بهانه مسابقات به زیارت حضرت رضا علیه السلام مشرف می شوید. باید به مسابقات نگاهی جامع تر داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار