در جریان بازدید رییس و اعضای شورای شهر ارومیه از مجتمع شهید رجایی آموزش و پرورش مقرر گردید؛

شورای شهر ارومیه با هدف بسترسازی فعالیت های ورزشی در بهسازی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش مشارکت می کند

ارومیه(پانا)- رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در جریان بازدید از مجتمع ورزشی شهید رجایی بر لزوم مشارکت شورای شهر در بهسازی و توسعه فضاها و امکانات ورزشی آموزش و پرورش تأکید کردند.

کد مطلب: ۹۰۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر ارومیه با هدف بسترسازی فعالیت های ورزشی در بهسازی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش مشارکت می کند

اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن بازدیداز مجتمع ورزشی شهید رجائی ارومیه در خصوص بهسازی و رفع برخی کمبودهای این مجتمع قول مساعد دادند.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این بازدید اظهار داشت: 103سالن ورزشی دانش آموزی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 23باب مکان ورزشی آموزش و پرورش در شهرستان ارومیه فعالیت می کند.

وی با اذعان به اینکه استان آذربایجان غربی، رتبه 29 کشور در فضاهای ورزشی دانش آموزی است؛ گفت: 13سانتی متر مربع سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزان استان است در حالی که میانگین کشور 28 سانتی متر مربع است

حسینی خاطر نشان کرد: رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چرخش از آموزش به تربیت و آموزش مهارتهای اجتماعی است.

به گفته این مقام مسئول، در طی دو سال گذشته صد نفر از دانش آموزان ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: زندگی آپارتمانی امروزی و مسائل فرهنگی موجود در جامعه، لزوم توجه به حوزه تربیت بدنی را بیش از پیش نمایان می کند.

این مقام مسئول افزود: شوراهای محترم شهر نیز می تواند در راستای بستر سازی برای فعالیتهای آموزشی و پرورشی نقش مهمی ایفا کند.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه شهید رجائی ارومیه یک مجموعه ورزشی منحصر به فرد در سطح کشور می باشد که نیازمند بهسازی و توسعه می باشد.

گفتنی است در جلسه مسئولان آموزش و پرورش استان با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، بمنظور بهسازی و توسعه مجتمع شهید رجائی ارومیه اقداماتی همچون رنگ آمیزی و شاداب سازی و مرمت آسفالت محوطه، احداث سرویس بهداشتی و آبخوری اطراف زمین چمن، زیرسازی زمین چمن مصنوعی، احداث سکوی سیمانی در کنار زمین چمن، تجهیز محوطه مجتمع ورزشی به صندلی های فلزی مصوب گردید.

همچنین مقرر شد معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اسامی 10 مدرسه که دارای حیاط مناسب می باشند جهت احداث سالن ورزشی به شورای اسلامی شهر ارومیه معرفی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار