تخلفات زیست‌محیطی را گزارش کنید و از دولت پاداش بگیرید

تهران (پانا) - با تصویب هیات وزیران به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست، افرادی که ماموران سازمان حفاظت محیط زیست را در جریان تخلفات زیست محیطی قرار دهند، پاداش مالی دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۹۰۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تخلفات زیست‌محیطی را گزارش کنید و از دولت پاداش بگیرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد تبصره ماده واحده قانون اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط ­زیست در ارتباط با جرایم زیست محیطی - مصوب ۱۳۹۴- آیین­ نامه اجرایی قانون یاد شده را تصویب کرد.

براساس این آیین نامه، سازمان حفاظت محیط زیست از ظرفیت اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد و افراد مطلع برای کنترل و رفع جرایم زیست محیطی استفاده می‌کند. این افراد هیچ‌گونه رابطه استخدامی با سازمان محیط زیست ندارند اما به منظور جبران زحمات آنها سازمان حفاظت محیط زیست برای آنها پاداش در نظر می‌گیرد.

براساس این آیین نامه به کارکنان و مأموران سازمان در امور جلوگیری از تخلفات و جرایم معادل ۳۵ درصد بهای جانوران وحشی، کاشفان معادل ۲۵ ‌درصد، کارکنان و مأموران سازمان در امور پیگیری و تعقیب معادل ۱۰ درصد و مخبر معادل ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار