فرماندار بجنورد:

نیازمندان واقعی برای خرید کالاهای اساسی اقدام کنند

بجنورد (پانا) -فرماندار بجنورد با اشاره به عدم کمبود در توزیع کالاهای اساسی گفت: مردم با آرامش و بدون نگرانی برای خرید کالاهای اساسی به بازار مراجعه کنند.

کد مطلب: ۹۰۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نیازمندان واقعی برای خرید کالاهای  اساسی اقدام کنند

محمود ثمینی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بجنورد با اشاره به اهتمام دولت در تأمین کالاهای اساسی مردم اظهار کرد: این کالاها با تأکید بر اقشار کم‌درآمد است که در پایان سال بتوانند اقلام موردنیاز خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به تصمیمات و نتایج جلسات را خوب ارزیابی کرد و افزود: مشکلاتی در نحوه اجرای این تصمیمات در بازار وجود دارد.

فرماندار بجنورد حضور برخی افراد جهت دریافت کالاهای اساسی را به شکلی خاص و غیرطبیعی توصیف کرد و گفت: نیازمندان واقعی برای دریافت این کالاها باید اقدام کنند و بر اساس تکلیف ایجادشده برای تولیدکنندگان همکاری لازم برای ارائه خدمات را دارند.

وی با تأکید بر وجود مازاد بر نیاز کالاهای اساسی در سطح استان تصریح کرد: مردم با آرامش و بدون نگرانی برای تهیه کالاهای اساسی خود به مراکز مختلف مراجعه کنند و توزیع این کالاها تا پایان سال ادامه دارد.

ثمینی در انتها نیاز کاذب از سوی مردم را یکی از مشکلات فعلی در بازار دانست و گفت: با توجه به توزیع مستمر اقلام اساسی کسانی که در توزیع این‌گونه کالاها اختلال ایجاد کنند و سوءاستفاده از شرایط کنند برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار