مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهریار در آئین تجلیل از برترین های دبستان استثنایی زنده یاد قاسم خان تاجیک خبر داد :

ساخت دبیرستان استثنایی توسط بنیاد خیریه قاسم خان تاجیک در شهر صباشهر

شهریار (پانا) - آئین تجلیل از برترین های دبستان استثنایی زنده یاد قاسم خان تاجیک با حضور مدیر آموزش و پرورش شهریار ، معاون آموزش متوسطه ، رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی ، خانواده خیر تاجیک و دانش آموزان دبستان استثنایی قاسم خان تاجیک برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۱۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ساخت دبیرستان استثنایی توسط بنیاد خیریه قاسم خان تاجیک در شهر صباشهر

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران و مربیان شاغل درمدارس استثنایی و اجر نهادن به این تلاش بی پایان همچنین قدردانی از اقدامات خداپسندانه خیرین مدرسه ساز وتشکر از نگاه وسیع و سرشار از تعامل با آموزش وپرورش ، اظهار داشت : یکی از ضروریات و نیازهای شهرستان ، تاسیس و راه اندازی دبیرستان استثنایی جهت ارائه خدمت به این فرشتگان زمینی است ، که متاسفانه با توجه به کمبود فضای آموزشی تاکنون میسر نشده است .

مجید پارسا ادامه داد : هنگامی که اولیای دانش آموزان برای ادامه تحصیل فرزندشان در دوره متوسطه به آموزش وپرورش مراجعه میکردند به دلیل فقدان یک دبیرستان استثنایی در شهرستان شهریار شرمنده این عزیزان بودیم ، اما با وجود چنین خیرین بزرگی ،امروز بارسنگینی از دوش آموزش وپرورش برداشته شد و به زودی شاهد ساخت این دبیرستان خواهیم بود ، ساخت این دبیرستان با مشارکت بنیاد خیریه قاسم خان تاجیک میتواند ادامه تحصیل برای دانش آموزان استثنایی و کاهش استرس ونگرانی برای اولیا به همراه داشته باشد .

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : ذات خداوند کریم سراسر بخشش و بی نیازی است و این ذکری است که درنماز همواره گفته میشود ، خداوند کریم سراسر جود و بخشش است اما انسان همواره نیازمند است ، نیازهای انسانی را اگر بخواهیم بشماریم بسیار متعدد وفراوان است ، یکی ازاین نیازها نیاز به بخشیدن است ، ما نیاز داریم که ببخشیم.انسانهای بزرگ هرچه بیشتر میبخشند بزرگتر میشوند ، انسانها با تنها بودن خوشبختی را تجربه نمیکنند هرگاه که انسانیت بروز کند وجلوه ای ازنوع دوستی را رقم بزند آنجاست که شیرینی بخشش یعنی خوشبختی رخ می دهد .

پارسا در ادامه ضمن تقدیر از خانواده محترم تاجیک گفت : شما خیرین با تزریق امید به این قشر از جامعه (دانش آموزان استثنایی ) و خانواده هایشان همچنین کمک به ساخت مدرسه انسانیت را به تصویر کشیده اید، سعادتی که نصیب انسانهای بزرگ میشود .

درادامه این مراسم حاضرین با اهدای هدایایی به دانش آموزان وتبریک پیشاپیش سال نو برای همگان آرزوی سالی خوب وهمراه باشادی وسلامتی آرزو کردند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم مقرر شد تویطه خانواده تاجیک (بنیاد خیریه قاسم خان تاجیک) یک باب دبیرستان در شهر صباشهر ساخته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار