طرح هادی روستایی در اردبیل با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اجرا شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: علی‌رغم مشکلات مادی امسال طرح هادی روستایی در اردبیل با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۹۰۱۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح هادی روستایی در اردبیل با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اجرا شد

فرهاد سبحانی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی خلخال اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات مادی امسال طرح هادی روستایی در اردبیل با جذب 100 درصدی اعتبارات اجرا و به بهره‌برداری رسیده است و خوشبختانه محدودیت اعتباری مانع از توسعه روستایی استان مشهود نیست.

او بیان کرد: در سه سال گذشته با وجود مشکلات مالی اجرای طرح‌های عمران روستایی به تعویق نیافتاده و مشکلات مالی سبب نشده تا در اجرای طرح هادی و به بهره‌برداری رساندن این طرح‌ها با مشکلات مواجه شویم و در این زمینه افزایش مشارکت‌های مردمی و همکاری دهیاری‌ها در این زمینه اولویت اساسی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: سهم استان اردبیل از محل قیر رایگان 900 میلیارد ریال بوده که در این زمینه با جذب قیر رایگان به ارزش 2 هزار و 500 میلیارد ریال دست یافته‌ایم و در تلاش هستیم با همکاری دهیاران در عملیات زیرسازی و تامین هزینه 30 درصد از آسفالت معابر روستایی دست یابیم.

سبحانی تصریح کرد: محدودیت‌های اعتباری نباید با تقابل دهیاری‌ها سبب خدمات‌رسانی به روستاها شود که در این زمینه امسال تنها 17 درصد از اعتبارات منظور شده برای اجرای طرح های هادی روستایی تخصیص یافته و در تلاش هستیم تکلیف واحدهای مسکونی رها شده در روستاها به این مهم دست یابیم.

او بیان کرد: وظیفه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در داخل محدوده روستاها به عهده دهیاران است که در این زمینه بنیاد مسکونی مسئولیتی در ارتباط با ساخت‌ و سازهای فاقد مجوز در روستاها قبول نمی‌کند که در این زمینه نظارت و پیگیری‌های لازم اولویت اساسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار