مدیر آموزش و پرورش نیشابور در همایش روز شهید: شهادت مرز بین زمین و آسمان است

نیشابور ( پانا ) - همایش تجلیل از همکاران و دانش آموزان فرزند شهید مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان نیشابور، همزمان با سالروز بزرگداشت شهداء در دبیرستان شاهد غرویان(وکیلی22) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۱۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در همایش روز شهید: شهادت مرز بین زمین و آسمان است

معاون ویژه استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور که خود از فرزندان معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء، گفت: شهدا در نزد خداوند متعال دارای قداست و روزی خاص هستند و در این مسیر همراهی پدر و مادر و خانواده شهداء نیز دارای ارزش والایی است.

سعید شیبانی افزود: در این روزهای آخر سال، هدف و کار بزرگ شهداء را مرور می کنیم و یقین داریم که مجاهدت آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مجاهدت شما دانش آموزان، تعلیم و تربیت برمبنای اهداف تبیین شده و مجاهدت مسئولین ما نیز تلاش و پشتکار و حفظ انقلاب اسلامی است.

اجرای دکلمه شهید، سرود تلفیقی، سرود همگانی، تجلیل از دانش آموران فرزند شهید و فرهنگیان فرزند شهید، نواخته شدن زنگ شهید و روایت خاطرات جنگ از برنامه های دیگر اجرا شده در این مراسم بود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم، شهدا را مظهر وحدت معرفی کرد و گفت: امروز خود شهداء میزبان این مراسم بودند، زمان و مکان خیلی معنا نداشت و امروز فرزندان شهید ما مانند پدرانشان نشان دادند که خون شهدا در رگ هایشان جاری است.

حسین مهرابادی افزود: شهادت مرز بین زمین و آسمان است، شهدا به ولی زمان خود لبیک گفتند و همگی با حرکت در یک مسیر، مظهر وحدت شدند و هرچه داشتند برای خدمت به میهن خود فدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار