ارزش صادرات غیرنفتی اردبیل به ۹۱.۶ میلیون دلار رسید

اردبیل (پانا) - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: ارزش صادرات غیرنفتی استان در یازده ماهه امسال ۹۱.۶ میلیون دلار است.

کد مطلب: ۹۰۱۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ارزش صادرات غیرنفتی اردبیل به ۹۱.۶ میلیون دلار رسید

رامین صادقی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی اردبیل اظهار داشت: ارزش صادرات غیرنفتی استان در یازده ماهه امسال 91.6 میلیون دلار است که این میزان در مقایسه با سال گذشته 141 درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به صادرات 53.6 میلیون دلاری صادرات چمدانی گفت: این نوع صادرات نیز 91 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افرایش یافته است و در تلاش هستیم این نوع صادرات را در استان نهادینه کرده و در توسعه صنعت صادرات استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: اهمیت به حوزه صنعتی به عنوان یک موضوع مهم و قابل توجه و نیز یک لازمه اساسی مورد توجه است و در تلاش هستیم با از میان برداشتن تنگناهای اقتصادی بخش صنعت استان را به وضعیت قابل قبول برسانیم.

صادقی تصریح کرد: حمایت‌های خوبی در طول چندین سال گذشته از حوزه صنعت استان انجام یافته و درصدد هستیم تا با تامین سرمایه‌ ثابت برای سرمایه‌گذاری میزان بهره‌وری و تولیدات را در استان افزایش دهیم و از ظرفیت واحدهای تولیدی و کارخانه‌جات استان به شکل مناسب و قابل قبول بهره بگیریم.

او بیان کرد: صادرات در استان اردبیل نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و در این زمینه حمایت از صادرکنندگان مبنای کار است چرا که توسعه صادرات می‌تواند پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه را به دنبال داشته باشد و به همین منظور نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مدونی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار