مهاجرانی : دانش آموزان نه تنها برای آموزش و پرورش، بلکه برای کل جامعه مهم هستند

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: شما دانش آموزان فقط برای آموزش و پرورش مهم نیستید بلکه برای کل جامعه مهم هستید من از شما دانش آموزان متوسطه دوره اول ، شوق دانش را می خواهم، در مورد همه مسائل پرسش کنید، به قوانین علمی اطرافتان با احترام شک کنید،

کد مطلب: ۹۰۱۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مهاجرانی : دانش آموزان نه تنها برای آموزش و پرورش، بلکه برای کل جامعه مهم هستند

مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان از دبیرستان تیزهوشان دوره اول علامه حلی 9 منطقه 17بازدید کرد.

در این بازدید شیخ ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ، شهردار منطقه 17 ، قائم مقام شهرداری منطقه 19 ، رئیس اداره استعداد های درخشان شهر تهران ومدیریت آموزش و پرورش منطقه 17 حضور داشتند. در ابتدا شهردار منطقه ضمن خیر مقدم به مهمانان از زحمات مسئولین منطقه تقدیر و تشکر کردند و به دانش آموزان گفت: دنبال مهارت یاد گرفتن باشید هرچه مهارتتان بیشتر باشد در بسیاری از حوزه ها پیشرفت خواهیم کرد.

سپس مدیریت منطقه از حضور مهاجرانی ، حق شناس ، شیخ ، شهرداران مناطق ، مدیریت مدرسه و همکاران تقدیر و تشکر نمودند و گفت: پیشینه ی فعالیت مدارس سمپاد به بیش از 50 سال قبل برمی گردد و خداوند در قرآن فرموده اند: ما انسانها را متفاوت آفریده ایم با استعدادهای گوناگون و با سطوح مختلف از تواناییهای ذهنی . علت این تفاوت ها بخاطر این است که افراد جوامع نیازهای اجتماعی خود را تامین نمایند. و تفاوت در استعدادها از اسرار خلقت آفرینش می باشد و هدف از مدارس سمپاد شناسایی استعداد ها می باشد.

در ادامه مهاجرانی به دانش آموزان گفت: فعالیتهای پژوهشی شما را دیدم فوق العاده بود از مسئولان محترم ، شیخ و حاجی سلطانی بخاطر فعالیتهایشان تقدیر و تشکر می کنم .شما دانش آموزان فقط برای آموزش و پرورش مهم نیستید بلکه برای کل جامعه مهم هستید من از شما دانش آموزان متوسطه دوره اول ، شوق دانش را می خواهم، در مورد همه مسائل پرسش کنید، به قوانین علمی اطرافتان با احترام شک کنید، عادت به یاد گرفتن داشته باشید، به وطن خود عشق بورزید ، مسئولیت پذیر باشید، مهارت‌های دست ورزی را در خودتان افزایش دهید و ... استقلال این کشور اصلا آسان بدست نیامده بلکه با خون هزاران شهید بدست آمده و شما باید آیندی این کشور رابسازید.

در پایان مهاجرانی به همراه مسئولین ،حسینیه دبیرستان علامه حلی 9 را افتتاح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار