عبدالرضا فولادوند: وضعیت فضاهای آموزشی شهرتهران از وضعیت چندان مطلوبی برخوردارنیست

تهران (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وضعیت فضاهای آموزشی شهرتهران از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نبوده که ان شاءالله امید است با همکاری و مشارکت و جذب خیرین مدرسه ساز و سعی و تلاش این بزرگواران علی الخصوص جامعه خیّرین مدرسه ساز شهرتهران بتوانیم در راستای بهبودی هرچه بهتر این فضاهای آموزشی بکوشیم.

کد مطلب: ۹۰۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند: وضعیت فضاهای آموزشی شهرتهران از وضعیت چندان مطلوبی برخوردارنیست

این مراسم باحضور فولادوند مدیرکل شهرتهران، حافظی مدیرکل نوسازی استان، محمدصادق خیّر نیک اندیش مجری پروژه و اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز شهرتهران و سایر میهمانان و مدعوین در جوار ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه 16 صورت پذیرفت.

در این مراسم فولادوند به این نکته اشاره داشت که: وضعیت فضاهای آموزشی شهرتهران از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نبوده که ان شاءالله امید است با همکاری و مشارکت و جذب خیرین مدرسه ساز و سعی و تلاش این بزرگواران علی الخصوص جامعه خیّرین مدرسه ساز شهرتهران بتوانیم در راستای بهبودی هرچه بهتر این فضاهای آموزشی بکوشیم.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در ادامه از زحمات بی دریغ جامعه خیرین مدرسه ساز شهرتهران تشکرنموده و بیان داشت: که با تلاش این دوستان موفق به رفع این کمبودها تا حدودی شده ایم که به امید خدا با ادامه این روند و همکاری متقابل بتوانیم بیش از پیش درصدد رفع کامل این مسائل باشیم.

در پایان با خشت گذاری نمادین، مراسم ساخت این مجموعه آموزشی و پرورشی افتتاح گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار