استاندار البرز خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت 25 مدرسه در استان البرز

تهران (پانا) - طبق تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و استانداری البرز، ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه فضاهای آموزشی در استان البرز اختصاص داده شد.

کد مطلب: ۹۰۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت 25 مدرسه در استان البرز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، استاندار البرز، مدیرکل نوسازی مدارس استان و نمایندگان مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، برای تشریح نیازهای عمرانی آموزش و پرورش در استان، با سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار البرز در این دیدار گفت: «میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور 5.2 مترمربع، اما این آمار در استان البرز 3.27 مترمربع به ازای هر دانش‌آموز است که نشان می‌دهد استان البرز از نظر سرانه فضای آموزشی بسیار ضعیف است.»

عزیزاله شهبازی افزود: «امیدواریم در سال آینده این استان در حوزه توسعه فضاهای آموزشی در اولویت توجه مسئولان کشوری باشد.»

او از خیّرین خواست تا توجه ویژه به استان البرز داشته باشند و برای توسعه فضاهای آموزشی در این استان نیز تلاش کنند.

شهبازی به تفاهم‌نامه‌ای که برای توسعه فضاهای آموزشی در این استان بین وزارت آموزش و پرورش و استانداری امضا شده اشاره کرد و گفت: «برای رفع کمبود فضای آموزشی در این استان، بر‌اساس تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد از محل منابع ملی و استانی و به صورت مشارکتی 100 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت حدود 25 مدرسه اختصاص یابد. در نظام بودجه‌ریزی سال 98 استان به طور حتم نگاه ویژه به توسعه زیر ساخت‌های آموزشی و پرورشی خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار