در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقارنسب: موقعیت‌های پرسپولیس به حدی خوب بود که می‌شد السد را با 3 گل شکست داد

دیدار با الاهلی عربستان مهم‌ترین دیدار مرحله گروهی برای پرسپولیس است

تهران (پانا) – پیشکسوت پرسپولیس علت شکست این تیم مقابل السد قطر را از دست دادن موقعیت‌های زیاد در این بازی عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقارنسب: موقعیت‌های پرسپولیس به حدی خوب بود که می‌شد السد را با 3 گل شکست داد

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد پرسپولیس در این بازی بد نبود، اما متأسفانه بازیکنان از موقعیت‌های گل خود به خوبی استفاده نکردند و طبیعی است هر زمانی که از موقعیت‌های گل به خوبی استفاده نکنید، غافلگیر می‌شوید.

وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس در این بازی مستحق باخت نبود. تیم صاحب موقعیت‌های خوبی شد که باید بازیکنان از آنها استفاده می‌کردند. موضوعی که در این بازی پرسپولیس را اذیت کرد این بود که بازیکنان در نیمه دوم، نشان دادند که خسته هستند و همین باعث شد تیم حریف بر آنها غالب شود. من فکر می‌کنم برانکو در مورد تعویض‌ها این موضوع را در نظر گرفته است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ادامه مسیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مهم‌ترین بازی پرسپولیس در ادامه بازی‌های مرحله گروهی دیدار هفته سوم با الاهلی عربستان است چرا که اگر در این بازی به پیروزی برسد می‌تواند به جدول بازگردد و امید زیادی برای صعود داشته باشد اما اگر قرار باشد این بازی نیز از دستمان در برود دیگر کار سخت می‌شود و معلوم نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ذوالفقارنسب ادامه داد: پرسپولیس باید تمام تلاشش را به کار گیرد تا مقابل الاهلی پیروز شود تا در این صورت 4 امتیازی شود و وضعیتی مشابه با بقیه تیم‌های گروه خواهد داشت. پرسپولیس مقابل السد موقعیت‌های زیادی را از دست داد و گرفتار شد. موقعیت‌های این تیم به حدی خوب بود که می‌شد السد را با 3 گل شکست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار