آموزش و پرورش دستگاه برتر در پدافند غیر عامل شد

بیرجند(پانا)ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به استناد نامه مدیر کل و دبیر شورای پدافند غیر عالم استان و بر اساس ارزیابی های بعمل آمده، آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر استان در زمینه پدافند غیر عامل شد.

کد مطلب: ۹۰۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش دستگاه برتر در پدافند غیر عامل شد

محمد علی واقعی، با اعلام این خبر اظهار کرد: مهمترین رسالت پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش استان صیانت و مصون سازی سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب در مقابل هجمه ها و تهدیدات ضد فرهنگی و نرم دشمن است.

واقعی؛ کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر رسالت های پدافند غیر عامل دانست و تصریح کرد: هر چند گفته می شود پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات پیشگیرانه ای است که ربطی به جنگ ندارد؛ اما در واقع مروجین و مدرسین پدافند غیر عامل در مدارس استان فرمانده هان خط مقدم جبهه فرهنگی در میادین سخت جنگ نرم هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که پدافند غیر عامل یک اصل مستمر و همیشگی است، ادامه داد: پدافند غیر عامل مثل واکسن برای مصونیت سازی انسان در برابر بیماری ها است و از درون ما را مصون می کند.

او لازمه مصون سازی پیکره آموزش و پرورش استان را آشنایی معلمان با شگردهای دشمن و از آن مهم تر شیوه های پدافند غیر عامل دانست و افزود: امروز با ید در آموزش و پرورش پدافند کالبدی را دنبال کنیم چرا که تهاجم فرهنگی دشمن بر فکر و اندیشه و کالبد جان جوانان دانش آموز تأثیر منفی می گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار