در گفت‌وگو با پانا

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران: جمعیت منطقه 22 از مرز 500 هزار نفر گذشته است

نژادبهرام: زیرساخت‌های مورد نیاز برای شهروندان منطقه ۲۲ پایتخت فراهم نیست

تهران (پانا) - عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران می‌گوید افق جمعیتی در منطقه 22 شهرداری تهران 380 هزار نفر بوده است ولی اکنون جمعیت این منطقه با توجه به ساخت و سازهایی که صورت گرفته از مرز 500 هزار نفر گذشته است.

کد مطلب: ۹۰۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران: جمعیت منطقه 22 از مرز 500 هزار نفر گذشته است

زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با پانا درباره مشکلات منطقه 22 شهرداری تهران و کمبود فضای آموزشی در این منطقه اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد ساخت و ساز بی‌رویه و بیش از حد ساختمان‌های مسکونی و تجاری است که باعث شده جمعیت منطقه از آنچه که برای آن پیش‌بینی شده بود، فراتر برود و زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات به شهروندان آنگونه که باید فراهم نباشد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به کمبود فضای آموزشی در منطقه 22 تصریح کرد: زیرساخت‌هایی که در منطقه 22 شهرداری تهران باید برای فضای آموزشی در نظر گرفته می‌شد به فضای مسکونی و تجاری تبدیل شده است و ما در تلاش هستیم که مشکلات این منطقه کاهش یابد. البته نمی‌توانیم برای فضای آموزشی کاری کنیم و فقط می‌توانیم فضا را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

وی اضافه کرد: شهر تهران یکی از محروم‌ترین شهرها از نظر مدرسه‌سازی است و نیاز است که خیرین مدرسه‌ساز به مناطقی از جمله 11، 12و 22شهرداری تهران بیشتر و ویژه توجه کنند زیرا هم‌اکنون هزار مدرسه فرسوده در شهر تهران وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار