رییس آموزش و پرورش پیربکران:سعی می شود از حداکثر مشارکت ها، دستگاه ها و مردم در امر علم و دانش استفاده شود

پیربکران(پانا) - دومین جشنواره درون مدسه ای خیرساز با حضور مدیر عامل مجتمع سنگ آهک پیربکران در هنرستان امین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رییس آموزش  و پرورش پیربکران:سعی می شود از حداکثر مشارکت ها، دستگاه ها و مردم در امر علم و دانش استفاده شود

مجتبی سهرابی رئیس اداره در صحبت های خود در دومین جشنواره درون مدسه ای خیرساز ضمن اشاره به روز 22 اسفند روز شهدا خطاب به حاضرین گفت: دومین مراسم درون مدرسه ای تجلیل از خیرین مدرسه ساز در حال اجرا است. تفاوت اجرای این مراسم نسبت به سال های گذشته این است که در سال جاری بخشنامه ای از وزارتخانه ارسال شده است مبنی بر اجرای جشنواره درون مدرسه ای جهت تجلیل از خیرین، دستگاه ها و نهادهایی که در امر مدرسه سازی قدم نهادند که هم اکنون در مدارس استان و منطقه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: 32 مدرسه در منطقه پیربکران توسط خیرین و دستگاه ها ساخته شد. اینجانب ضمن تشکر از مشارکت این افراد در امر تعلیم و تربیت، ساخت و ساز و تامین فضاهای آموزشی، برای آینده کشور سعی می شود از حداکثر مشارکت ها، دستگاه ها و مردم در امر علم و دانش استفاده شود.

رئیس اداره درباره هنرستان امین گفت: از زمان تاسیس این هنرستان توسط مجتمع سنگ آهک پیربکران 1100 هنر جو در رشته های مختلف فارغ التحصیل شدند که اکنون به عنوان یک کارآفرین در جامعه می توانند در توسعه اقتصاد کشور نقش داشته باشند. نتیجه ساخت چنین مدارسی تربیت دانش آموختگانی است که در سطح وسیع در توسعه ملی و جهانی نقش دارند.

سهرابی در ادامه به خیرین مدرسه یار اشاره کرد و گفت: از خیرین مدرسه یار هم که بخشی از هزینه های مدرسه را جهت رفع نیاز و تجهیز مدارس پرداخت می کنند، تشکر می نمائیم.

رئیس اداره در پایان صحبت های خود گفت: آموزش و پرورش پیربکران با بیش از 70 فضای آموزشی، 53 درصد فضای فرسوده، 45 درصد مدرسه فاقد نماز خانه و 48 درصد مدرسه فاقد کتابخانه دارد که امیدواریم در آینده این مشکلات با جذب خیرین حل شود. از همه کسانی که با کمک مالی و فکری آموزش و پرورش را همراهی می کنند تشکر می کنم و انشاء ا... زمانی فرا رسد که فضاها در شان آموزش و پرورش باشد و بچه ها بتوانند آینده خوبی را در کشور رقم بزنند.

گفتنی است هنرستان کار دانش امین توسط مجتمع سنگ آهک پیربکران ساخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار