دستهای کوچک و دلهای بزرگ دانش آموزان به کمک ستاد دیه استان تهران آمدند

تهران (پانا) - دانش آموزان دبیرستان مفید قلهک با عواید بازارچه خیریه خویش بدهی چهار نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کردند.

کد مطلب: ۹۰۱۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دستهای کوچک و دلهای بزرگ دانش آموزان به کمک ستاد دیه استان تهران آمدند

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، دانش آموزان دبیرستان مفید قلهک در اقدامی خداپسندانه، بازارچه خیریه ای برگزار کردند و با تمام عواید آن که بیست میلیون و ۴۶۵ هزار تومان بود، چهار نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را آزاد کردند.

بنا به این خبر، تعدادی از دانش آموزان این دبیرستان به نمایندگی از دیگر همکلاسیهای خویش، همراه دبیرشان و یکی از اعضای انجمن اولیاء و مربیان ضمن حضور در ستاد دیه استان تهران و بررسی پرونده های زندانیان واجد شرایط، عواید بازارچه خیریه خویش را جهت آزادی چهار نفر زندانی بدهکار اختصاص دادند.

یکی از دانش آموزان که نخواست نامش را اعلام کند، گفت: هدف ما آزادی و بازگشت پدران بدهکار به آغوش خانواده و شرکت در پویش هفت سین خورشید بود.

عضو انجمن اولیاء و و مربیان حاضر در این دیدار نیز گفت: روند آموزشی دبیرستان به صورت عملی است و با این روش، دانش آموزان طعم شیرین کمک به همنوع و نجات یک شخص گرفتار را می چشند.

این خبر می افزاید: چهار نفر دانش آموز از طرف تمام دانش آموزان این دبیرستان، هر کدام بانی آزادی یک زندانی شدند و با اهدای بیست میلیون و ۴۶۵ هزار تومان، بدهی چهار نفر را پرداخت نمودند که به دلیل عقب افتادن اجاره خانه یا مشکلات مالی دیگر در زندان به سر می بردند تا لبخند و گرمی به سفره هفت سین خانواده هایشان اهداء نمایند.

همچنین منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه نیز با تقدیر از این اقدام ارزشمند گفت: حرکت خودجوش این نوجوانان که دستهای کوچک ولی دلهای بزرگ دارند، عرصه ای از یک جوانمردی بود. کمک به دیگران بیش از آن چه توانایی مالی بخواهد، دل دریایی می خواهد.

عزیزان نیکوکار جهت اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد مانند امیر می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانی www.tehipro.ir ) با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار