رقابت 135 تیم درمرحله شهرستانی مسابقات" آماده "

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری" المپیاد مهارتهای امدادی دادرسان هلال احمر "در 11 شهرستان استان خبر داد .

کد مطلب: ۹۰۱۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 135 تیم درمرحله شهرستانی مسابقات" آماده  "

فائزه موهبتی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه بالغ بر چهار هزار 300 دانش آموز آموزش های طرح ملی دادرس را در سال تحصیلی 97-98 فرا گرفتند، اظهار کرد : در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس، المپیاد طرح دادرس در سطح استان برگزار شد که در پایان از هر شهرستان یک تیم برتر پسر، و یک تیم برتر دختر به مرحله استانی راه یافتند.


او افزود: حداقل در هر مدرسه 30 دانش آموز، آموزش های امدادی را در هشت آیتم فرا گرفتند که تیم های برتر وارد مسابقات شهرستانی «آماده» شده اند و پس از کسب مقام در این مرحله یک تیم 14 نفره دختر و یک تیم 14 نفر پسر انتخاب و در اردیبهشت ماه در المپیاد استانی شرکت خواهند کرد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه 22 تیم در المپیاد استانی «آماده» حضور خواهند داشت اظهار کرد: در مجموع 308 نفر وارد مسابقات استانی می شوند که بعد از انتخاب تیم های برتر در مرحله استانی؛ یک تیم پسر و یک تیم دختر در شهریور ماه به مرحله کشوری این المپیاد در اردوگاه مهر جوانان بندر انزلی اعزام می شوند.


موهبتی ادامه داد: مسابقات «آماده» ، مسابقات طرح ملی دادرس است که به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عضو کانون های دانش آموزی هلال احمر طرح ریزی شده و برگزار می گردد.


او تعداد تیم های «آماده» در استان خراسان جنوبی را 205 تیم عنوان کرد و گفت: 150 کانون دانش آموزی در سطح استان فعالیت دارند که در این کانون ها بیش از 2 هزارو 280 دانش آموز دختر و 2 هزارو 51 دانش آموز پسرعضو جمعیت هلال احمر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار