سرپرست امور عمرانی استاندار سمنان:

نقاط پرحادثه استان سمنان قبل از نوروز ۹۸ مصون‌سازی و ایمن شود

سمنان (پانا) - سرپرست امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران در ارائه خدمات به زائران از هیچ تلاش فروگذار نکنند، گفت: نقاط پرحادثه استان قبل از نوروز ۹۸ مصون‌سازی و ایمن شود.

کد مطلب: ۹۰۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نقاط پرحادثه استان سمنان قبل از نوروز ۹۸ مصون‌سازی و ایمن شود

قدرت الله ابک سرپرست امور عمرانی استاندار سمنان، در جلسه سازمان همیاری و شهرداری‌های سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه نقاط پرحادثه قبل از نوروز ۹۸ مصون‌سازی و ایمن شود، ابراز داشت: در صورتی که اصلاح نقاط پر حادثه تا تاریخ مورد نظر مقدور نیست می‌بایست با خط‌کشی و نصب علائم لازم به مسافران پیرامون آن هشدار دهیم.

وی ضمن بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات سفر می‌بایست دستگاه‌های مرتبط طی ایام عید آماده باشند، اضافه کرد: در فرصت باقی‌مانده تا ایام عید می‌بایست مسئولان شهری و فرمانداران نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای مسافران اقدام کنند.

سرپرست امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه المان‌ها در میادین و ورودی شهرها، شور و نشاط فرارسیدن فصل بهار و نوروز را القا می‌کند، ابراز داشت: این اقدام به ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین جذب گردشگر و ثبت خاطره برای مسافران بسیار کمک خواهد کرد.

ابک بابیان اینکه سیما و منظر شهری باید با اقلیم‌های آب و هوایی هر منطقه تناسب داشته باشد، تصریح کرد: شهرداران در نماسازی و زیباسازی شهری حتماً از رنگ‌های شاد و پرنشاط استفاده کنند تا شادابی و سرزندگی در سیما و منظر شهری نمود داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حوزه خدمات سفر و ارائه خدمات مطلوب نوروز ۹۸، شهرداران بر نظافت و آراستگی مناطق اسکان مسافران و مدیریت این مکان‌ها نظارت کافی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار