جانشین فرماندهی انتظامی استان:

ریشه 70 درصد سرقت ها در سمنان اعتیاد است

سمنان (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: ریشه 70 درصد انواع سرقت و دیگر مشکلات خطرناک اجتماعی در استان اعتیاد سارقان به مواد مخدر است.

کد مطلب: ۹۰۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ریشه 70 درصد سرقت ها در سمنان اعتیاد است

سرهنگ عبدالله حسنی، در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سمنان افزود: براساس آمار سرقت 92 درصد چالش های اجتماعی استان سمنان را تشکیل می دهد که علت 70 درصد این پدیده شوم اعتیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری 8.5 تن انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد که این عدد و ارقام نشان می دهد فرماندهی انتظامی استان برای انواع کشف در این بخش با جدیت تلاش می کند.

حسنی اضافه کرد: کاهش تقاضای مواد مخدر در کنار کنترل جا به جایی از راهکارهای اساسی در ریشه کنی اعتیاد در جامعه است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: سه دهم درصد از نابهنجاری های اجتماهی در سمنان مربوط به قتل و 7.7 درصد مربوط به جرایم خشن است.

وی ادامه داد: 27 عملیات کشف مواد مخدر در سه سال گذشته در استان سمنان انجام شد که این حجم از کشف براساس آمار بی سابقه است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در یکسال گذشته چهار هزار و 200‌ نفر از عاملان تولید و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پانا، در این نشست حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع مواد مخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین امسال تاکنون 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار