رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش خبر بوشهرداد:

چهار مدرسه را برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته ایم

آبپخش،بوشهر(پانا)_امسال تلاش کرده‌ایم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت را افزایش دهیم و عملکرد خود در نوروز 97 را بررسی کرده و با برطرف کردن کاستی‌ها و کمبودها برای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان در ایام نوروز 98 تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
چهار مدرسه را برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته ایم

نشست ستاد اسکان فرهنگیان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش، معاون توسعه و پشتیبانی، کارشناس تعاون، کارشناس حراست، کارشناس ارزیابی وعملکرد، مدیران مدارس عفت، طالقانی، دکتر حسابی، شهید صمصامی و سرایداران مدارس در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست بررسی نقاط ضعف و قوت اسکان مسافران درسالهای گذشته و ارزیابی راهکارهای مرتفع نمودن نقاط ضعف، امکان سنجی اضافه کردن برخی مدارس جهت اسکان و برآورد تجهیزات و موارد مورد نیاز دیگر از موضوعات مورد بحث و تبادل نظر اعضاء بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش هدف از برگزاری این نشست را فراهم نمودن هرچه بیشترامکانات رفاهی میهمانان عزیز فرهنگی وهمچنین بررسی نمودن اقدامات انجام شده دراین خصوص و جمع بندی جلسات ستاد اسکان بیان نمود.

اکرم پاپری افزود: امسال تلاش کرده‌ایم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت را افزایش دهیم و عملکرد خود در نوروز 97 را بررسی کرده و با برطرف کردن کاستی‌ها و کمبودها برای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان در ایام نوروز 98 تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد.

پاپری عنوان کرد: عملکرد عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان مورد توجه قرار می‌گیرد و بازدید از مدارس اسکان در دستور کار قرار دارد و همچنین نصب بنر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح شهر به منظور تکریم مسافران و میهمانان و تجهیز بهترین مدارس برای اسکان فرهنگیان و میهمانان از جمله برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی در منطقه آب پخش است.

وی در ادامه با اینکه مدارس تحت پوشش ستاد اسکان به 2 دسته تقسیم می‌شوند اظهار داشت: مدارس گروه الف:‌ مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌بالش، خنک کننده و گرمازا،‌ یخچال هستند و حمام و آشپزخانه مشترک است و مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز مشترک است.

در ادامه نشست هر یک از اعضای ضمن بیان نقطه نظرات خود، پیشنهاداتی را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار