750 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی دراستان اردبیل آماده شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد که برای اسکان مسافران نوروزی فرهنگی این استان 750 کلاس درس در قالب 92 مدرسه آماده وپیش بینی شده است.

کد مطلب: ۹۰۰۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
750  کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی دراستان اردبیل آماده شد

احمد ناصری اظهارداشت: علاوه بر این مراکز آموزشی و رفاهی معلمان، مراکز درمانی معلمان و نیز پایگاه و اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی سرعین برای اسکان مسافران نوروزی امسال استان اردبیل، آماده سازی و پیش بینی شده است .

او اضافه کرد: 330 مورد از این کلاس ها جزو کلاس های با کیفیت ویژه بوده و مجهز به تختخواب، حمام، آبدارخانه و آشپزخانه، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تلویزیون و یخچال بوده و شرایط مطلوبی برای اسکان دارد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: 500 نفر از عوامل آموزش و پرورش در ستاد نوروزی اسکان استان در 19پایگاه مستقر در نواحی و مناطق آموزش و پرورش آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران فرهنگی نوروزی هستند .

ناصری از پذیرش مسافران فرهنگی استان اردبیل در این مراکز از روز 28 اسفندماه تا یک روز قبل از پایان تعطیلات نوروزی در نیمه فروردین ماه سال آینده خبر داد و افزود: اولویت پذیرش در پایگاه های اسکان فرهنگیان می باشند.

او تاکید کرد: آموزش و پرورش رقیبی برای جامعه هتلداران نیست و با توجه به حجم گسترده سفرهای نوروزی در ایام تعطیل پایان و آغاز سال نو، اسکان مسافران فرهنگی نوعی کمک به مدیریت اسکان مسافران و گردشگران انبوه استان اردبیل نیز محسوب می شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین بیان کرد: هنگام پذیرش مسافران نوروزی استان، بسته های فرهنگی از قبیل راهنمایای گردشگری استان و نیز بسته های فرهنگی، بهداشتی و انتظامی به آنها ارائه شده و در کنار آن، اماکن اقامتی و پذیرایی استان نیز برای اسکان احتمالی متقاضیان معرفی می شود .

ناصری درپایان تصریح کرد: استان اردبیل در نوروز و تابستان سال 97 با پذیرش بیش از 400 هزار نفر مسافر و گردشگر فرهنگی پس از خراسان رضوی در اسکان و نیز کیفیت خدمات رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار