مهدی تاج: افرادی که فوتبال ایران را به این روز انداختند را محاکمه کنیم

(پانا) – رئیس فدراسیون فوتبال در جدیدترین اظهارات خود درباره حق پخش خواستار محاکمه عوامل ایجاد مشکلات اساسی در فوتبال ایران شد.

کد مطلب: ۹۰۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مهدی تاج: افرادی که فوتبال ایران را به این روز انداختند را محاکمه کنیم

ماجرای حق پخش لیگ برتر ایران همچنان با گذشت بیش از 4 سال از زمانی که مهدی تاج عزمش را برای دریافت حق فوتبال جزم کرد، ادامه دارد و تبدیل به یکی معضل‌های بزرگ فوتبال باشگاهی در ایران به خصوص برای دو تیم پر هوادار ایران شده است.

مهدی تاج که ابتدا سعی کرد با مذاکره موضوع را حل کند پس از اینکه در مذاکرات اولیه به نتیجه نرسید در دو مقطع اجازه ورود دوربین به ورزشگاه‌ها را نداد و دو هفته از مسابقات لیگ برتر پخش تلویزیونی نشد اما حالا با ادامه نتیجه نگرفتن تلاش‌ها برای دریافت حق پخش از صداوسیما، مهدی تاج موج تازه‌ای از انتقاداتش را به صداوسیما آغاز کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال که توانست از قانون منع به کارگیری بازنشستگان به سلامت عبور کند و همچنان بر مسند ریاست مهم‌ترین فدراسیون ورزشی ایران حضور داشته باشد ابتدا 7 اسفند در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کهکیلویه و بویراحمد گفته بود:

« برنامه‌ها هم مفتی است و الان مفتی‌تر از فوتبال هم که نداریم و هر برنامه‌ای که بخواهند اجرا می‌کنند. فوتبال در حال حاضر نان‌دانی صداوسیما شده است، لذا باید به فوتبال احترام بگذارند و باید کاری کنند که مردم از آن لذت ببرند.»

اما امروز در جلسه توجیهی و دانش‌افزایی داوران و کمک داوران، مهدی تاج موج انتقادات خود به صداوسیما را تندتر کرد، او در این جلسه گفت:

« تلویزیون یک بار نمی‌گوید چه کسی این فوتبال را به این روز رساند؟ فوتبال الآن کم درآمد شده و پول داوری و خیلی از بخش‌ها را نداریم که بدهیم و پول نداریم که سرمربی تیم ملی را نمی‌توانیم انتخاب کنیم. چه کسی فوتبال را به این شرایط رسانده است؟ گفتن اینها شهامت می‌خواهد اما همه می‌دانیم چه کسانی این کارها را کردند. همان‌ها را بیاییم محاکمه کنیم و بخواهیم توضیح بدهند. قانون‌گذار گفته است که به هیچ وجه به ورزش حرفه‌ای کمک نشود و همین قانون‌گذار در بند بعدی گفته که صداوسیمای جمهوری اسلامی مکلف است حقوق فوتبال را پرداخت کند و این بند را نتوانستند اجرا کنند. ما چند بار باید در مجلس جلسه بگذاریم و این سؤال را بپرسیم که چرا این بند اجرا نشده است؟ مجلس قانون را تصویب کرده، ابلاغ شده و شورای نگهبان هم تایید کرده، ولی اجرا نشده است»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار