آموزش و پرورش و آب منطقه‌ای اردبیل تفاهمنامه همکاری امضا کردند

اردبیل (پانا) - در راستای اجرای طرح داناب با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه و نجات آب آموزش و پرورش و آب منطقه‌ای اردبیل تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.

کد مطلب: ۹۰۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و آب منطقه‌ای اردبیل تفاهمنامه همکاری امضا کردند

درمراسمی که به همین منظور در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور مسئولان و کارشناسان آب منطقه‌ای اردبیل و مدیران آموزش و پرورش و معاونان جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل برگزار شد، تفاهمنامه همکاری مشترک به منظور فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها در راستای کاهش مصرف آب و نجات اردبیل امضا شد و طرفین بر ارائه راهکارهای مناسب و عملیاتی در جلوگیری از زیان به منابع آبی و جلوگیری از هدررفت این منبع ارزشمند الهی تاکید کردند.

در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه طرح داناب در قالب هر دانش‌آموز یک ناجی آب چهار سال متوالی در آموزش و پرورش اجرایی شده است، اظهار کرد: امسال وارد سال پنحم اجرای این طرح با همکاری آب منطقه‌ای و مجری‌گری جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل می شویم.

احمد ناصری خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر دوره اول متوسطه ما این طرح را در دوره دوم متوسطه نیز اجرایی خواهیم کرد.

او بیان کرد: در دوره اول متوسطه ما در سال‌های قبل 100 مدرسه را انتخاب کردیم که امسال نیز در دوره دوم متوسطه 30 مدرسه به تعداد این مدارس افزوده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اجرای چنین طرح‌هایی را در راستای القای فرهنگ صحیح استفاده از منابع آب مهم برشمرد و گفت: امیداریم امسال نیز اجرای این طرح توام با موفقیت باشد و ما در کنار جهاد دانشگاهی برای اجرای موفق آن تاکید داریم.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز با تاکید بر نقش مهم و اساسی آموزش و پرورش در فرهنگسازی مسایل اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: آموزش و پرورش بستر مناسبی برای اجرای طرح داناب در استان اردبیل است و ما دانش‌آموزان را به عنولان سفیران نجات آب در استان می‌دانیم.

اصغر سلیمان‌زاده همکاری مناسب و مشفقانه جهاد دانشگاهی را در اجرای طرح داناب مهم دانست و اذعان کرد: امسال ما اجرای این طرح را به کارشناسان جهاد دانشگاهی استان اردبیل واگذار کردیم که قطعا شاهد موفقیت عظیم در این بخش نیز خواهیم بود.

در این جلسه همچنین بهرنگ کوهی مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی اردبیل از عزم راسخ جهاد دانشگاهی در اجرای این طرح خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ در کنار نهادی همچون آموزش و پرورش و آب منطقه‌ای اردبیل شاهد موفقیت اجرای طرح داناب در استان اردبیل باشیم.

در این مراسم تفاهمنامه همکاری بین آموزش و پرورش استان و آب منطقه‌ای در راستای اجرای طرح داناب - نجات آب - به امضاء رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار