برگزاری مرحله استانی مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری مرحله استانی مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه شهرستان های استان تهران در قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: در این مسابقات 52 نفر از دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه در قالب 26 تیم متشکل از مناطق 21 گانه استان در دبیرستان حضرت زینب (س) قرچک ،دانش علمی و مهارت عملی خود را محک زدند.

او هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تقویت مهارتهای حرفه ای دبیران علوم تجربی، توسعه فعالیت های آزمایشگاهی و توجه ویژه به مهارت دست ورزی دانست و تصریح کرد:اقدامات عملی در کنار دانش تخصصی زمینه ساز ایجاد انگیزه و شور و نشاط آموزشی بیشتر در معلمان و به تبع آن فراگیران خواهد داشت.

شایان ذکر است در اردیبهشت ماه امسال مرحله کشوری اولین دوره این مسابقات به میزبانی استان قم برگزار گردید که نمایندگان شهرستان های استان تهران رتبه دوم کشوری را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار