بازدید گروه ناظرین کشوری استان هرمزگان از شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از بازدید بازدید گروه ناظرین کشوری استان هرمزگان از شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید گروه ناظرین کشوری استان هرمزگان از شهرستان های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، جعفری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت:گروه ناظرین کشوری استان هرمزگانحول محور دو وسه طرح نظارت جامع کشوری از مناطق ری1و2،اسلامشهر،چهاردانگه، رودهن، فیروزکوه، شهریار،ملارد، بهارستان1 وپاکدشت بازدید کردند.

او با اشاره به اینکه اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در چارچوب طرح نظارت جامع کشوری بازدیدهای گسترده ای از مهرماه 97 در دستور کارخود قرارداده است، اظهار داشت: در همین راستا طرح بازدید درون منطقه ای بصورت بخشنامه وجدول زمان بندی شده به مناطق ارسال و طبق برنامه ،تیم های ده نفره وضعیت سنجش مناطق ومدارس را حول محور دو وسه طرح نظارت جامع با دقت مورد بررسی قرار دادند.

جعفری ادامه داد: اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پس از گزارش گیری لازم از وضعیت مناطق، نسبت به حل مشکلات گزارش شده اقدام نموده است.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: در بازدید ها و جلسات برگزار شده ، نکات اصلاحی به مدیران محترم مدارس یادآور شد و تمامی تلاش بر این است که حرکت در سایه پیشرفت و توسعه در این حوزه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار