در گردهمایی بانوان شهرستان های استان تهران بیان شد؛

صیدلو: باید یک بینش اجتماعی درست نسبت به توانمندی های بانوان شکل گیرد

تهران (پانا) - گردهمایی بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو:  باید یک بینش اجتماعی درست نسبت به توانمندی های بانوان شکل گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این گردهمایی با اشاره به اینکه دغدغه‌مندی ، محافظت از کانون خانواده و مسئولیت پذیری از مهمترین ویژگی‌های بانوان است، تاکید کرد: بی‌شک ستون اصلی و گرمابخش اصلی کانون خانواده بانوان هستند که این بسیار ارزشمند و قابل احترام می‌باشد.

او با تاکید بر اینکه باید یک بینش اجتماعی درست نسبت به پتانسیل و توانمندی‌های بانوان شکل گیرد، تصریح کرد: قطعا در تمامی حوزه ها باید کارهای اساسی‌تری نسبت به گذشته صورت گیرد و در برخی دیدگاهها تحول صورت پذیرد.

صیدلو با اشاره به اینکه امروز اگر قرار است به نتایج مطلوب در هر حوزه برسیم باید به فضای گفتمان، همسویی و تفاهم نزدیک شویم، یادآور شد: باید مولفه‌های تعیین کننده و استاندارد در سرنوشت مدیریتی یک حوزه را طراحی و بررسی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه بانوان باید نسبت باید مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه خود حساسیت بیشتری نشان دهند، خاطرنشان کرد: قطعا با ظرفیت و توانمندی هایی که در بانوان وجود دارد باید حضور بیشتر آنها را در عرصه های مدیریتی دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار