رضا توکلی: «افسانه هزارپایان» این درس را به من داد تا کسی را کامل نشناختم با او کار نکنم

به‌دلیل وضع جسمانی ام با من رفتار مناسبی نشد

تهران (پانا)- رضا توکلی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، از بهبود ,وضع جسمی‌اش خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رضا توکلی: «افسانه هزارپایان» این درس را به من داد تا کسی را کامل نشناختم با او کار نکنم

توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا در این باره گفت: اکنون از لحاظ روحی و جسمانی‌ وضع مناسبی دارم و دوره‎های توان‌بخشی برای هرچه زودتر بهتر شدن را می‌گذرانم.
او با اشاره به دلیل حال نامساعدش گفت: چند ماه گذشته مشغول کار در یک سینمایی جدید با یک کارگردان قرقیزستانی بودم که احساس کردم حالم نامساعد است که در نهایت به بیمارستان منتقل شدم و تحت جراحی عمل باز قرار گرفتم و مدتی را در ICU و بعد در CCU بستری شدم.

به‌خاطر وضع جسمانی بدم با من رفتار مناسبی نشد
توکلی در ادامه با اشاره به پرداخت نشدن دستمزد خودش و دیگر عوامل «افسانه هزار پایان» تصریح کرد: یکی از مسائلی که ذهنم را بسیار درگیر کرده پرداخت نشدن دستمزد خودم و دیگر عوامل این مجموعه است. شش ماه و نیم برای این پروژه با وجود حال بد و کسالتی که داشتم با هر سختی که بود کار کردم اما برخورد مناسبی با من نشد انگار که به آن‌ها درمورد وضع جسمانی‌ام دروغ می‌گفتم.
او افزود: چهل سال است که بازیگری می‌کنم و در تمام این سال‌ها هرگز نشده حتی لحظه‌ای دیر به سر صحنه برسم زیرا عاشق کارم بودم و هستم.
این بازیگر با اشاره به بد بودن اوضاع مالی و انتظاری که خانواده‌اش از او دارند، گفت: بعد از این پروژه حالم به‌شدت بد شد و هنوز هم درگیر این موضوعم، خانواده‌ام از من به عنوان سرپرستشان انتظار دارند که خرج و مخارجشان را تامین کنم اما با این اوضاع هرقدر هم تلاش کنم چون پولم را نمی‌دهند نتیجه‌ای برایم ندارد.

دیگر با کارگردان‌هایی که شناختی از آن‌ها ندارم همکاری نمی‌کنم
توکلی با اشاره به پروژه‌های جدیدی که مشغول بررسی‌شان است، توضیح داد: بعد از تجربه بدی که از مجموعه تلویزیونی «افسانه هزار پایان» برایم به‌وجود آمده است دیگر با کارگردان‌ها یا تهیه‌کنندگانی که شناختی از آن‌ها ندارم همکاری نمی‌کنم و فعلا مشغول بررسی پروژه‌های سینمایی هستم. شاید ماه رمضان با سریال «گاندو» به تلویزیون بیایم اما نقشی که به‌عهده دارم کوتاه است.
او درباره سریال توضیح داد: «گاندو» اسم یک‌گونه تمساح پوزه‌کوتاه است که در ایران، هندوستان، پاکستان و آسیای جنوب‌شرقی دیده می‌شود. این سریال داستان پلیسی معمایی دارد که آرش قادری آن را نوشته است و جواد افشار کارگردان آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار