حضور در اردوهای تشکیلاتی رزومه شخصیتی برای دانش آموزان است

معاون پرورشی و فرهنکی آموزش و پرورش آذربایجان غربی حضور دانش آموزان در اردوهای مهارتی تشکیلاتی را رزومه شخصیتی آنان برای سال های آتی زندگی دانست.

کد مطلب: ۹۰۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور در اردوهای تشکیلاتی رزومه شخصیتی برای دانش آموزان است

قدرت اله قاسمی در آیین تجلیل از برترین های اردوی ملی پیشتازان و اعضای مجامع و مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی که در سالن اندیشه برگزار شد به اهمیت حضور دانش آموزان در اردوهای مهارتی اشاره کرد و گفت: ایام دانش آموزی ایام شکل گیری شخصیت افراد است، فعالیت های گروهی و به خصوص حضوردر اردوهای تشکیلاتی به عنوان رزومه شخصیتی دانش آموزان برای سال های آتی زندگی محسوب می شود.

وی افزود: فعالیت های مجموعه سازمان دانش آموزی ،پرورش یک جریان تربیتی تأثیرگزار است و برنامه های این سازمان با رفتارهای دانش آموزان رابطه مستقیم دارد.

قاسمی در این خصوص ادامه داد: بررسی های جامعه شناسان نشان از نبود روحیه خودباوری و نشاط و شادابی در بین جوانان دارد که جوانان را به حریم های پرخطر نزدیک می کند، این نقطه دقیقاً همان جایی است که سازمان دانش آموزی ورود پیدا کرده و فعالیت های تقویتی این موضوع را به اجرا در می آورد.

معاون پرورشی و فرهنکی آموزش و پرورش آذربایجان غربی عضویت و فعالیت دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی را موجب دوری از ناهنجاری های اجتماعی دانست و گفت: اعضای تشکل های دانش آموزی و به خصوص اعضای سازمان دانش آموزی با ترکیب فعالیت های شاداب و با برنامه ریزی توانمند حس و روحیه خودباوری، از خود گذشتگی، مسئولیت پذیری، مشارکت پذیری و نوع دوستی خود را تقویت می کنند و عبور از حریم های شخصیتی برای آنان سخت خواهد بود.

قاسمی در رابطه با فعالیت سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز گفت: برنامه ریزی قوی، نیروی انسانی توانمند، محیط شاداب و هم افزایی فعالیت ها با برنامه های معاونت پرروشی از نکات مثبت و از دلایل موفقیت های سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی است و امید است همچنان در راستای تقویت کرامت شخصیتی دانش آموزان که از اهداف بلند مدت آموزش و پرورش است گام بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار